Print Friendly and PDF

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Κολοκυθόπιτα χωρίς φύλλο 2

Εύκολα καλοκαιρινά γεύματα!!!

DSC_0051

Υλικά
400 γρ. κολοκυθάκια τριμμένα στη χοντρή μεριά του τρίφτη
3 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα
400 γρ. φέτα
200 γρ. γραβιέρα
1 1/2 κούπας τραχανά ή καλαμποκάλευρο ή αλεύρι δυνατό
2 αβγά
2 φλ.του ελληνικού καφέ ελαιόλαδο (περίπου 1/2 κούπας)
μπόλικο άνηθο ή δυόσμο ψιλοκομμένο
αλάτι,πιπέρι,πάπρικα

λίγο λάδι για το ταψί

για την κρούστα
2 αβγά
3/4 κούπας γάλα ή γιαούρτι
100 γρ. γραβιέρα


Εκτέλεση
Τρίβουμε τα κολοκυθάκια και τα βάζουμε σε σουρωτήρι με λίγο αλάτι να
σταθούν και να βγάλουν τα υγρά τους,περίπου μισή ώρα.

DSC_0016

Όταν περάσει το μισάωρο τα στύβουμε καλά με τα χέρια μας και τα
βάζουμε σε μπολ μαζί με όλα τα υπόλοιπα υλικά.
Προσέχουμε το αλάτι ανάλογα πάντα με τα τυριά που θα χρησιμοποιήσουμε.

DSC_0017


Ανακατεύουμε καλά και αδειάζουμε το μείγμα σε λαδωμένο ταψάκι με
διαστάσεις 22x32 εκ. .Στρώνουμε την επιφάνεια να ισιώσει.

DSC_0018

Σε μπολ χτυπάμε τα αβγά με το γάλα ή το γιαούρτι και προσθέτουμε τη γραβιέρα.

DSC_0019

DSC_0020

Αδειάζουμε στην επιφάνεια της πίτας.

DSC_0021


Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς με αντιστάσεις
πάνω κάτω για περίπου 45 λεπτά ή μέχρι να πάρει η πίτα όμορφο χρώμα
στην επιφάνεια.

DSC_0047


Ζεστή και κρύα πεντανόστιμη!

DSC_0034

Συνταγή της Ν. Νικολάου.

5 σχόλια:

  1. Καλημερα Αλεξανδρα μου!

    Την εφτιαξα χθες βραδυ κ μου αρεσε παρα πολυ! Παρα πολυ νοστιμη! Ο τραχανας προσθετει το κατι ξεχωριστο κ πλουσιο σε γευση..ασε που σε καποιον που δεν αρεσει, δυσκολα το αντιλαμαβανεται! "Α! Υπαρχουν κ κατι μπιλακια"..ακουστηκε ο σχολιασμος...σσσσ ;-)
    Την κρουστα την εκανα με γιαουρτι, τυρι κ χωρις αυγα κ σταθηκε στο 'υψος' της ροδοψημενη!
    Πολυ πετυχημενη συνταγη! Να εισαι καλα Αλεξανδρα μου!
    Να εχεις πολυ ομορφη ημερα!
    Φιλακια πολλαααα!
    Εβιτα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εβιτάκι μου:),
      καλή σου μέρα!!!

      Χάρηκα πάρα πολύ που σου άρεσε η συνταγή
      κι εγώ την βρήκα από τις πιο νόστιμες είναι η αλήθεια!

      Χαίρομαι που τα γούστα μας συμφωνούν.
      Να περάσεις όμορφα σου εύχομαι και καλή επιτυχία σε ό,τι φτιάχνεις,
      Α.

      Διαγραφή
  2. Την έφτιαξα κι εγώ αλλά με αλεύρι, όχι τραχανά και έγινε πραγματικά πολύ καλή!
    Ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου!!

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την έφτιαξα κι εγώ αλλά με αλεύρι, όχι τραχανά και έγινε πραγματικά πολύ καλή!
    Ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου!!

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...