Print Friendly and PDF

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Mousse με σοκολάτα λευκή,γάλακτος ή και τα δύο

Η καλύτερη ever!!!

DSC_0015

Υλικά
375 ml.κρέμα γάλακτος
1/3 κούπας γάλα
250 γρ. λευκή σοκολάτα ή λευκή και γάλακτος
2 βανίλιες
3 αβγά χωρισμένα


Εκτέλεση
Βάζουμε σε μπεν μαρί τη σοκολάτα(λευκή ή γάλακτος ή και τα 2 όπως
έχω κάνει εγώ εδώ) μαζί με το γάλα.
Όταν λιώσει η σοκολάτα,αφήνουμε στην άκρη να κρυώσει ελαφρά,αφού
προσθέσουμε πρώτα μέσα τη βανίλια.


DSC_0062

Χτυπάμε τα ασπράδια σε μαρέγκα.

DSC_0063

Χτυπάμε την κρέμα σε σαντιγί.

DSC_0069

Στην χλιαρή σοκολάτα προσθέτουμε τους κρόκους των αβγών και
ανακατεύουμε.

DSC_0065

Ενώνουμε στο μείγμα τη σαντιγί και τη μαρέγκα.

DSC_0067


DSC_0071

Μοιράζουμε σε μπολ και γαρνίρουμε με τριμμένη σοκολάτα.

DSC_0002

7 σχόλια:

  1. Σλουρππ!!! Αυτό μόνο! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλεξάνδρα επειδή μου αρέσουν οι μους ήθελα να ρωτήσω,το γάλα που γράφεις στα υλικά πότε το βάζουμε,πόσα περιπου μπωλ βγαίνουν κ αν βάλω μόνο σοκολάτα γάλακτος το χρώμα της είναι καφετί;Σ΄ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή,καλησπέρα.

      Εχεις δίκιο για το γάλα μόλις το διόρθωσα,
      αν και φαίνεται από τη φωτό ότι το βάζουμε
      μαζί με τη σοκολάτα στο μπεν μαρί.

      Η συνταγή δίνει 6 μεγάλα μπολ,
      σαν αυτά στη φωτογραφία
      και είναι μακράν η ωραιότερη μους
      που έχω φάει μέχρι αυτή τη στιγμή!!!

      Αν βάλεις μόνο σοκολάτα γάλακτος,ναι,θα σου βγει καφέ,
      αν θες όμως τη γνώμη μου κάν'την με λευκή μόνο γίνεται πανέμορφη!!

      Θα περιμένω αν τη δοκιμάσεις να μου γράψεις τις εντυπώσεις σου....

      Φιλάκια πολλά
      Α.

      Διαγραφή
  3. με τα αψητα αυγα τι κανουμε;;; υπεροχη σελιδα, μολις σε ανακαλυψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι από μένα.
      Αν προσθέσεις τους κρόκους στο μείγμα,όσο είναι ακόμη ζεστό,ανακατεύοντας γρήγορα δεν έχεις κανένα πρόβλημα με τ'αβγά!

      Χαίρομαι που σου αρέσει η σελίδα μου, καλή συνέχεια,
      Α.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...