Print Friendly and PDF

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Νηστίσιμο κέικ με ινδοκάρυδο

Ίσως το πιο γρήγορο κέικ που έφτιαξα ποτέ!
Όσο για γεύση…
Αφρός!!!


DSC_0027

Υλικά
1 κούπα σπoρέλαιο
1 1/2 κούπας ζάχαρη
1 κούπα χυμό πορτοκάλι
ξύσμα από 2 πορτοκάλια
1 κούπα ινδοκάρυδο
3 1/2 κούπες αλεύρι
1 κούπα γκαζόζα (αν δεν βρείτε βάλτε Sprite)
1 φακελάκι ή 20 γρ. baking powder
 

Εκτέλεση
Ανακατεύουμε όλα μαζί τα υλικά σε μπολ με μια σπάτουλα να ενωθούν.


DSC_0001

Αδειάζουμε το μίγμα σε καλά αλευροβουτυρωμένη φόρμα με διάμετρο 26 εκ.
και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς C,με αντιστάσεις
πάνω κάτω,για περίπου 50 λεπτά.

DSC_0002

Δοκιμάζουμε το κέικ βυθίζοντας στο κέντρο του ένα μαχαιράκι και
αν βγαίνει καθαρό είναι έτοιμο.
Βγάζουμε από το φούρνο και αφήνουμε 10 λεπτά να σταθεί.
Ξεφορμάρουμε σε σχάρα να κρυώσει εντελώς.

DSC_0014

Σερβίρεται σκέτο ή αν θέλουμε μπορούμε να το καλύψουμε με γλάσο
που θα φτιάξουμε με άχνη ζάχαρη μερικές κουταλιές χυμό πορτοκάλι
και ξύσμα πορτοκαλιού.


DSC_0020

Συνταγή από τη φίλη μου Μαριάνθη.

72 σχόλια:

  1. Φαίνεται ότι είναι πολύ αφράτο το κέικ σου! Και το γλάσο δείχνει υπέροχο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ αφράτο και πετυχημένο δείχνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα :) Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε φαρίνα αντί για κανονικό αλεύρι;

    Ευχαριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλή μου.

      Δεν το έχω δοκιμάσει αυτό που ρωτάς,
      αλλά αν δεν έχεις απλό αλεύρι και έχεις μόνο φαρίνα χρησιμοποίησε την παραλείποντας το Baking.

      Ελπίζω να σου βγει όπως πρέπει!
      Φιλάκια πολλά καλή σου μέρα,
      Αλεξ.

      Διαγραφή
  4. Perrier που έχω στο ψυγείο μπορώ να χρησιμοποιήσω αντί για γκαζόζα ή sprite; Ελπίζω να απαντήσεις άμεσα, ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλή μου φίλη.

      Δεν ξέρω πως θα σου βγεί το κέικ γευστικά
      με Perrier γιατί είναι πιο ουδέτερο σε σχέση με
      τη γκαζόζα ή τη Sprite που είναι πιο γλυκές!!

      Α.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα,
      Το έφτιαξα πάντως δεν περίμενα και ίσως να έχεις δίκαιο, είναι κάπως ουδέτερο..δεν πειράζει, θα φαγωθεί και την επόμενη φορά θα ξέρω!
      Ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  5. Αλεξάνδρα είναι ένα εξαιρετικό νόστιμο και εύκολο κεικ μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ωραιο και με απλα υλικα.bravo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγω που δεν χρησιμοποιω σπορελαιο μπορω να βαλω ελαιολαδο και σε ποια αναλογια? ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.

      Αν αντικαταστήσεις με ελαιόλαδο το σπορέλαιο η αναλογία δεν μπορεί να είναι μικρότερη γιατί θα μειωθούν τα υγρά της συνταγής.
      Την ίδια ποσότητα θα βάλεις,απλά καλό θα είναι να είναι ένα ελαιόλαδο ελαφρύ για να μην αφήνει βαριά επίγευση!

      Ελπίζω να σου αρέσει αν το δοκιμάσεις.

      Καλή συνέχεια,
      Α.

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το σάιτ σας. Μία ερώτηση για το γλάσο. Σε τι αναλογίες βάζουμε τα υλικά, ρωτάω γιατί δεν μου πετυχαίνει ποτέ. Κάνει να το βάλω και σε παιδικά κουλουράκια;
    Σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία καλησπέρα.

      Συγκεκριμένη αναλογία για το γλάσο δεν θα σου δώσω γιατί είναι πολύ απλό για να το φτιάξεις χωρίς καν να μετράς.

      Θα βάλεις σε ένα μπολ την άχνη που θα χρησιμοποιήσεις
      (αν θες κοσκίνησε την πρώτα για καλύτερο αποτέλεσμα)
      στη συνέχεια προσθέτεις μικρές κουταλιές από το χυμό.
      Οχι ΠΟΛΥ ελάχιστο κάθε φορά!!!
      Ανακατεύειες και αν χρειάζεται προσθέτεις και πάλι ,ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ και πάλι σιγά σιγά,ανακατεύεις.
      Αν δεις ότι εχει την πυκνότητα του μελιού είσαι οκ γιατί πρέπει να ξέρεις ότι όσο στέκεται αυτό το γλάσο στερεοποιήται.
      Αν σου βγει αραιό προσθέτεις άχνη,πάλι σιγά σιγά,μέχρι να το φέρεις εκει που θέλεις!!!

      Για μπισκοτάκια σαφώς και κάνει.
      Βάλτα σε μια σχάρα και ρίξε όμορφα πάνω σε κάθε μπισκότο.
      Αστα να σταθούν και να στεγνώσει το γλάσο.

      Καλή επιτυχία σου εύχομαι,
      Α.

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΪΚ!!!ΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΥΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΘΕΣΑ Κ ΑΜΑΡΕΤΟ ΚΙ ΕΓΙΝΕ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΑΡΩΜΑΤΙΚΟ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΦΡΑΤΟ ΚΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΤΥΣΙΜΟ.Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΠΑΝΙΑ ΤΡΩΕΙ ΚΕΪΚ,ΕΦΑΓΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΙΣΙΑ 2 ΚΟΜΜΑΤΙΑ.
    ΜΕ ΦΑΡΙΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΙΣ ΤΟ BAKING.
    ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 1/2 ΚΟΥΠΕΣ .ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΗΣΤΕΥΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΗ.
    ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΚΤ ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ.ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΑ ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ ΚΕΪΚ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΩ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΣΑ ΓΕΥΣΗ,ΚΑΘΩΣ ΜΑΣΑΓΑ ΜΟΥ ΚΟΛΛΟΥΣΑΝ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΣΚΟ.ΜΕ ΤΟΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ.

    ΜΑΡΙΑ Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ καλο. Οσοι το δοκιμασαν ενθουσιαστικαν. Ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ βρε Αλεξάνδρα μου τί τέλειο κέικ είναι αυτό!!!Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα που σε βρήκα μετά από καιρό!!Είμαι η κόρη της Ανθούλας από τη Ρόδο και είχα σκάσει όταν σε έψαχνα και δεν σε έβρισκα!!Ευτυχώς και η πανακότα με νουτέλα και σε ξαναβρήκα!!Να είσαι καλά να μας δίνεις τέτοιες ωραίες συνταγές!!!Πολλά φιλιά από Ρόδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Τιμή και δόξα" Αθηνούλα μου στην πανακότα που έγινε αιτία να ξαναβρεθούμε.

      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!!!!!

      Μακάρι να μπορέσουν να με βρουν και όλοι οι άλλοι που, ακόμα δυστυχώς, με ψάχνουν χωρίς αποτέλεσμα
      και πίστεψε με δεν είναι λίγοι!!!

      Φιλάκια πολλά σ'εσένα και στην όμορφη Ρόδο!!!!!!!!
      Α.

      Διαγραφή
  12. Τέλειο φαίνεται!! Αν παραλείψω το ινδοκάρυδο γίνεται;; θα πρέπει να προσθέσω κάτι άλλο στη θέση του ή να αυξήσω την ποσότητα από το αλεύρι;
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα αν δεν είσαι φίλος της καρύδας, καλύτερα να δοκιμάσεις κάποια από τις άλλες συνταγές.
      Πιστεύω ότι αφαιρώντας το ινδοκάρυδο το αποτέλεσμα δεν θα είναι αυτό που πραγματικά περιμένεις.
      Αν παρολ'αυτά επιμένεις στη θέση της καρύδας θα βάλεις ίση ποσότητα αλεύρι.

      Καλή επιτυχία,
      Α.

      Διαγραφή
  13. Αλεξάνδρα εόναι το πιο ωραίο νηστίσημο κεικ που έχω κάνει.ΤΕΛΕΙΟ!!!!!Απλώς το έφτιαξα σε υποδοχεα και έγιναν μικρα κεκάκια.Τρελάθκαν όλοι.Από τότε το ξαναέκανα άλλες δυο φορές σε φόρμα΅Ευχαριστούμε για την τόσο επιτυχημένη συνταγή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σας αρέσει!!
      Να'σται καλά!!!

      Καλή συνέχεια..
      Α.

      Διαγραφή
  14. τελειο το κεικ, πολυ νοστιμο ουτε που φαινεται νηστισιμο.
    Μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αλεξάνδρα νομίζεις ότι θα μπορούσα να το σιροπιάσω ελαφρά?? π.χ. το σιρόπι που χρησιμοποιείς στη συνταγή σου "Κέικ με σιρόπι από πορτοκάλι".

    Ευχαριστώ, Ρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,Ρούλα μου.

      Το κέικ αυτό είναι κάτι παραπάνω από εξαιρετικό ως έχει, από 'κει και πέρα είναι θέμα γούστου,το αν θέλει κανείς να προσθέσει σιρόπι ή όχι.
      Εγώ δεν θα το έβαζα...αν θες να το δοκιμάσεις όμως...εσύ ξέρεις.


      Να εχεις ένα όμορφο απόγευμα,
      Α.

      Διαγραφή
    2. Αλεξάνδρα καλησπέρα, το έφτιαξα χωρίς να αλλάξω τη συνταγή και έγινε υπέροχο!!!

      Διαγραφή
  16. Τελειο!!!Με ενα μπωλ μια σπατουλα και την κουπα εχουμε ενα κεικ ωραιοτατο.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. απιθανο όχι μόνο για νηστεία αλλά και τον υπόλοιπο χρόνο είναι προτιμότερο απο βούτυρα και αυγά ....συγχαρητήρια για το site ..τις καλύτερες ευχές μου ...Αντώνης !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανευκολο και νοστιμότατο!!! Εγω προσθεσα και 2 βανιλιες Κανεις δεν πιστευε οτι είναι νηστίσιμο!! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τελειο παροτι εβαλα πορτοκαλαδα αντι γκαζοζα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. το ποιο τελειο κεικ που εχω φαει ποτε μου!Μπραβο σου Αλεξανδρακι μου !!
    Ελενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εξαιρετικό το κέικ, αν και νηστίσιμο! Το μόνο περίεργο είναι ότι του πήρε 70 λεπτά για να ψηθεί! Γιατί άραγε; Επίσης, την ίδια δουλειά θα κάνει αν βάλουμε συσκευασμένο χυμό πορτοκαλιού αντί για φρεσκοστυμμένο (που έβαλα εγώ);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλή μου.
      Κι εγω βάζω πάντα φρέσκο χυμό ωστόσο δεν νομίζω πως θα αλλάξει το αποτέλεσμα αν χρησιμοποιήσεις συσκευασμένο.


      Να έχεις μια όμορφη μέρα,
      Α.

      Διαγραφή
  22. Αγαπητή Αλεξάνδρα
    Ευχαριστώ πολύ για τη συνταγή αλλά και για όλο blog με τις υπέροχες συνταγές! Μου αρέσει πολύ γιατί όσες έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής είναι καταπλητικές και προσιτές σε όσους είναι ακόμα και σχετικά αρχάριοι στην κουζίνα. Για μένα είναι η βίβλος της ζαχαροπαστικής της νέας νοικοκυράς (τα αλμυρά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα)! Το κέικ το έφιαξα σήμερα πρώτη φορά, το είχε φιάξει η μητέρα μου πριν λίγες βδομάδες και ενθουσιάστηκα, δεν μπορώ ακόμα να το πιστέψω ακόμα πόσο εύκολο είναι. Βάζω μόνο μια κούπα ζάχαρη γιατί φιάχνω και γλάσο και παραγίνεται γλυκό με μιάμιση. Κατα τ'αλλα τέλειες αναλογίες! Με ελάχιστη προετοιμασία υπέροχο λαχταριστό και ζουμερό κέικ! Ευχαριστούμε, να είσαι πάντα καλά να μας γλυκαίνεις με τις συνταγές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρολίνα κορίτσι μου,τι να πω;;;;;

      Ενα απλό ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πραγματικά δεν ξέρω αν φτάνει για τα τόσο όμορφα λόγια που μου γράφεις...
      Να'σαι καλά.

      Εύχομαι πάντα επιτυχίες στην κουζίνα σου.
      Α.

      Διαγραφή
  23. ΤΟ κεικ!!!! Απλως εβαλα στη θεση της ινδικης καρυδας( δεν ειχα) πουδρα αμυγδαλου.
    Και για εξτρα αρωμα λιγο ξυσμα μανδαρινιου!!!
    Μαριανθη και Αλεξανδρα,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εγω που δε χρησιμοποιω σπορελαιο μπορω να βαλω ελαιολαδο? Στην ιδια αναλογια? ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και βέβαια μπορεις ειδικά αν εχεις κάποιο καλό ελαφρύ ελαιόλαδο!!!
      Καλή επιτυχία!!!

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα!Έφτιαξα κι εγώ αυτό το υπέροχο κέικ σήμερα, αφού φλέρταρα με την ιδέα καιρό τώρα.Έγινε πράγματι πολύ αφράτο και γευστικό.Ευχαριστούμε για τις ωραίες συνταγές και τις υπέροχες φωτογραφίες και περιγραφές!Μπαίνω σχεδόν κάθε μέρα στη σελίδα σας με τη λαχτάρα να δω κάποια καινούρια συνταγή!Καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνετε!
    Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!
    ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!
    ΣΕ ΕΧΩ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΕΔΩ ΚΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΚΙ ΕΧΩ ΞΕΤΡΕΛΑΘΕΙ! ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ ΚΑΤ' ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!
    ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΕΣ ΕΙΣΤΕ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΜΑΓΕΙΡΙΣΣΕΣ!
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΗΚ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΦΩΝΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΤΟΙΜΑΣΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τελειο το δοκιμασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. που ησουν κρυμμενη τοσο καιρο και δεν σε ειχα ανακαλυψει???υπεροχες συνταγες,υπεροχο κεικ,τα παιδια μου το τρωνε μανιωδως φυσικα και ο αντρας μου!!!!!!πολλα πολλα αστερακια για τη συνταγη,σημερα εφτιαξα το κεικ σοκολατας για δοκιμη...περιμενω να περασουν τα 45 λεπτα!οσο για τις τουρτες με τη ζαχαροπαστα...απλα δεν υπαρχουν!!!σευχαριστουμε...φιλια στην ομορφη πολη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαρία απο Πειραιά8 Μαρτίου 2014 στις 1:39 π.μ.

    Εξαιρετικό κέικ.Έγινε πολύ ωραίο και αφράτο.Δεν περίμενα να υπάρχουν τόσο ωραίες νηστίσιμες συνταγές. Η ιστοσελίδα σου έχει γίνει απο τις αγαπημένες μου.Μπράβο σου και σ'ευχαριστούμε για τον υπέροχο "γευστικό περίπατο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Με τόσους διθυράμβους που διάβασα στα σχόλια, το έφτιαξα όπως ακριβώς αναφέρεται στη συνταγή. Έγινε αφράτο μεν αλλά κάπως υγρό και ¨ακουγόταν" λίγο το αλεύρι. Τι δεν έκανα σωστά;
    Παναγιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παναγίωτα, νομίζω ότι μάλλον ήθελε κι άλλο ψήσιμο

      Διαγραφή
  31. Γεια σου φίλη! Επειδή έχουμε θέμα με τα εσπεριδοειδή, σκέφτομαι να το φτιάξω με πουρέ μήλου. Εκτός κι άν εχεις κάποια άλλη καλή ιδέα στον κατάλογο των συνταγών σου! (δεν τρώμε γάλα, βούτυρο, αυγά, εσπεριδοειδή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 12-11-2014
    Εκανα το κέικ με ινδοκάρυδο και η κόρη μου (16 ετών) μου είπε είναι το καλύτερο που έχω φτιάξει.....- την επόμενη φορά δεν θα κάνω γλάσο θα βάλω απλά άχνη ......Ευχαριστώ πολύ για την νόστιμη συνταγή.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλησπερα Αλεξανδρα
    Τη συγκεκριμενη συνταγη ετυχε να μου την δωσει μια γνωστη μου,απο εχθες εχω κανει μεχρι τωρα τρια κεικ γιατι οπως θα φανταζεσαι δεν μου πετυχαν ολα ηταν λασπομενα απο μεσα τι μπορει να φταιει; εγω τα χτυπησα με το μιξερ το εκανε και η γνωστη μου ηταν τελειο και οντως ειναι σαν συνταγη ειναι πολυ καλη απλως εγω δεν μπορω να καταλαβω την λαθος κανω ,κατα τα αλλα ειναι ακριβως η ιδια μονο που εσυ γραφεις να το ανακατεψουμε με σπατουλα .
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είναι το καλύτερο νηστίσιμο γλυκό που έχω κάνει. Έβαλα και λίγο καλαμποκάλευρο γιατί μου τελείωσε το κανονικό αλεύρι και έπρεπε να βάλω κάτι στο υγρό κι ήταν το μόνο αλεύρι που είχα σπίτι. Έγινε λες και είχα βάλει μέσα 10 αυγά! Βέβαια Αλεξάνδρα μου εγώ βάζω πάντα τη μισή ποσότητα ζάχαρης (κάποιες φορές και λίγο παραπάνω) σε όλα τα γλυκά που προτείνεις γιατί δεν μου αρέσουν τα πολύ γλυκά γλυκά (αντίφαση ε!). Μπράβο για τις υπέροχες συνταγές σου! Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αγαπημενη αλεξανδρα,λατρεμενο το κεικ σου απο ολους μας και με μια μικρη παραλαγη εγινε και η σοκολατενια τουρτα της μικρης για τα γενεθλια της.αντι χυμο πορτοκαλι και ξυσμα,εβαλα μια κουπα κακαο γαλα σογιας και βανιλια...μαγεψε!!!το εκανα σε ορθογωνιο ταψι με μεζουρα μια μεγαλυτερη κουπα.δεν το σιροπιασα γιατι απο μονο του ειναι αφρος και στο κεντρο εβαλα νηστισιμη σαντιγυ με νηστισιμη μερεντα και κοματακια κουβερτουρας!!!ολες οι συνταγες σου μο-να-δι-κες!!!χριστινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα!!φαίνεται υπέροχο θα το δοκιμάσω σήμερα!! μπορώ να βάλω γλάσο κουβερτούρας ή πιστεύετε δεν θα ταιριάζει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φανταστικο φαινεται θα το δοκιμασω αυριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Έφτιαξα το κέικ (χωρίς το γλάσο) και έγινε ανάρπαστο! Κανείς δεν πίστευε ότι ήταν νηστίσιμο. Θα το ξαναφτιάξω και σήμερα με λάδι καρύδας αντί για σπορέλαιο αυτή τη φορά. Το καλύτερο όμως με αυτό το κέικ είναι ότι λερώνεις μόνο μια λεκανίτσα κι μια κούπα, ούτε μίξερ ούτε τπτ. Σε ευχαριστώ Αλεξάνδρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΙΩΣΩ ΤΟ ΝΗΣΤΙΣΙΜΟ SUPER FRESCO ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΒΟΥΤΥΡΟΥ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΟΡΕΛΑΙΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημέρα , Αλεξάνδρα !!!!
    Χρησιμοποίησα μια από τις φωτογραφίες σου στη σημερινή μου ανάρτηση και φυσικά δίνω το link για το blog σου - ελπίζω να μην σε πειράζει . Αν μου το πεις θα την αφαιρέσω αμέσως !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ουτε εμενα μου πετυχε, το ανακατεψα με σπατουλα ισως ηθελε με συρμα, ωραια γευση αλλα λιγο λασπερο μου βγηκε εμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εβαλα ανθρακουχο νερο, ισως ηθελε σπραιτ η γκαζοζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Λοιπον το ξαναφτιαχνω, το εκανα με συρμα, κ προεκυψε ενας πιο λειος χυλος, εβαλα γκαζοζα, κ το εβαλα σε μικρες θηκες κεικ, για να δουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πολυ ωραιο, αφρος ! Εχει κ μια πορτοκαλολεμονατη γευση
    Στις μικρες φορμες παντως ψηνεται καλυτερα νομιζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το έχω κάνει πολλές φορές και είναι τέλειο!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πολύ νόστιμο το κεικ, το χω κάνει κ ξετρελαθηκαν ολοι! Απλα στον δικό μου φούρνο ηθελε σχεδόν 15'παραπανω ψήσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. καλημερα! λεγοντας γκαζοζα τι εννοεις;;; την σουρωτη;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΕΙΚ, ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΛΕΥΡΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΣΤΗ ΓΛΥΚΥΤΗΤΑ, ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ Η ΟΧΙ. ΙΣΩΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΨΗΣΙΜΟ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΝΘΑΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μολις το δοκιμασα ειναι τελειο!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν έχω ανθρακουχο νερό ούτε sprite.Με τι μπορώ να αντικαταστήσω για να βγει αφράτο το κέικ;Ευχαριστω εκ των προτέρων! Καλό Πάσχα σε όλους!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Με τι να αντικαταστήσω τη γκαζοζα - sprite;Ευχαριατω!Καλο Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλησπέρα το έχω φτιάξει το κέικ έχείναι πολύ ωραία γεύση αλλά όσο περνάνε οι μέρες βγάζει λάδι και λαμπών είναι. Σε εμένα τουλάχιστον. Θα μπορούσαμε να μειώσουμε τα υγρά το λαδι η να,αυξήσουμε το αλεύρι. ? Το έψησα και σε,αέρα και πάλι το ίδιο. Μήπως θέλει περισσοτερη ώρα ψήσιμο γύρω στις δύο ώρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. κι αν βαλω σοδα υγρη πως θα βγει αραγε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ακολούθησα την συνταγή σχεδόν κατά γράμμα και έγινε εξαιρετικό! Όσοι το έφαγαν κατενθουσιάστηκαν και ζήτησαν την συνταγή.Μερικά tips γιατί βλέπω ότι κάποιοι προβληματίζονται. 1) Σε όλα τα γλυκά που βλέπω "κούπα" χρησιμοποιώ την κόκκινη κούπα του Nescafe (δεν κάνω διαφήμιση απλά είναι η σωστή δόση 250ml) 2) Είμαι κατά των πάσης φύσεως σπορελαίων,χρησιμοποιώ ελαιόλαδο φανατικά! Για τα γλυκά για να μην βγάζουν πολύ έντονη λαδίλα χρησιμοποιώ λάδι ραφινέ... δεν είναι έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, αλλά καλύτερο από τα σπορέλαια!! 3) Χρησιμοποποίησα γκαζόζα (Γεράνι Χανίων)όχι Sprite, όχι σόδα, να έχει και λίγο άρωμα, γεύση! Και τέλος δεν έβαλα γλάσο είναι περιττό κατά τη γνώμη μου, είναι αρκετά γλυκό το κέικ και ζουμερό δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...