Print Friendly and PDF

Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Χαλβάς με τέλειες αναλογίες

Αν νομίζατε μέχρι τώρα ότι ο τέλειος
χαλβάς γίνεται με τις γνωστές αναλογίες
1-2-3-4, κάνατε λάθος...
 

SV105008

Υλικά

για το σιρόπι:
4 1/2 κούπες νερό
2 1/2 κούπες ζάχαρη
1 ξύλο κανέλλας
1 κουταλιά χυμό λεμονιού
1/4 κουταλάκι τριμμένο γαρύφαλο

για το μείγμα με το σιμιγδάλι:
2/3 κούπας σπορέλαιο
2 κούπες σιμιγδάλι χοντρό

καρύδια και κανέλλα για το πασπάλισμα

Εκτέλεση

Βάζουμε όλα τα υλικά για το σιρόπι σε μεγάλη
κατσαρόλα και τα βράζουμε σε μέτρια φωτιά 5-7 λεπτά.

 

Σε άλλη κατσαρόλα βάζουμε το λάδι με το σιμιγδάλι και το
καβουρντίζουμε σε μέτρια φωτιά, ενώ ανακατεύουμε συνεχώς.



Όσο πιο πολύ το καβουρντίσουμε τόσο πιο νόστιμος γίνεται ο χαλβάς,
αλλά φυσικά και τόσο πιο βαρύς.




Όταν πάρει το χρώμα που θέλετε, αδειάστε με προσοχή μέσα στην κατσαρόλα
το σιρόπι που έχετε έτοιμο και έχει κρυώσει λίγο (προσοχή γιατί
μπορεί να πιτσιλίσει και να καείτε).



Ανακατεύετε το μείγμα σε μέτρια φωτιά μέχρι να απορροφηθεί όλο
το νερό και να ξεκολλάει το μείγμα από τα τοιχώματα της κατσαρόλας.




 
Αδειάστε σε φόρμα και αφήστε λίγο να κρυώσει.
Αναποδογυρίστε σε πιατέλα και πασπαλίστε με καρύδια και κανέλλα
ή ό,τι άλλο θέλετε.

 SV103113

Η συνταγή είναι από το realfood με κάποιες μικροαλλαγές.

10 σχόλια:

  1. ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΘΕΙΚΟ!!!!!!!!!!! ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειος!Απ τις TOP συνταγές σου!Δεν έχω δοκιμάσει ωραιότερο σπιτικό χαλβά!Χίλια μπράβο Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή συνταγή, απλά εγώ βάζω λιγότερο υγρό. Τα τελευταία χρόνια για λόγους ευκολίας, απλά προσθέτω τη ζάχαρη στην κατσαρόλα με το σιμιγδάλι που καβουρντίζεται τη γυρίζω λίγο και προσθέτω νερό και γάλα μισό μισό ή σε όποια αναλογία θέλω εκείνη τη στιγμή. Συνεχίσω να ανακατεύω μέχρι να απορροφήσει τα υγρά και συνεχίζω όπως κι εσύ. Ίσως, κιόλας, να έχω προσθέσει στο σιμιγδάλι αμύγδαλα ή καρύδια και σταφίδες, ότι έχω δηλαδή. Δε ξέρω τι γνώμη έχεις γι αυτό, πάντως εμένα με γλίτωσε από το πλύσιμο ενός σκεύους ακόμα και γίνεται και πιο γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μόλις τον έφτιαξα και είναι τέλειος! Πρόσθεσα μια κουτ. γλ. κανέλλα, λίγο μοσχοκάρυδο, και τρίμμα από ένα πορτοκάλι. Θα ήθελα να γίνει λιγότερο γλυκός γι' αυτό την άλλη φορά θα βάλω 2 κούπες ζάχαρη! Πάντως απορρόφησε τα υγρά γρήγορα και ξεκόλλισε από τα τοιχόματα της κατσαρόλας τέλεια! Επίσης ιδιαίτερη παραλλαγή είναι να σβήσετε το σιμιγδάλι με τσίπουρο και μετά να μπει το σιρόπι, το έχω κάνει παλαιότερα και ήταν αρκετά ωραίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόλις τώρα είδα ότι δεν δεν έχω σιμιγδάλι χονδρό αλλά ψιλό.Πόσο πρόβλημα είναι αυτό στις αναλογίες που έχεις δώσει Αλεξάνδρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω κάνει αυτόν τον χαλβά αμέτρητες φορές και είναι πάντα τέλειος. Έχω δώσει την συνταγή σε πολλές φίλες μου και όλες ξετρελάθηκαν. Ο άντρας μου λέει ότι είναι ο καλύτερος χαλβάς που έχει φάει και συμφωνεί μαζί του όλη η υπόλοιπη οικογένεια. Ευχαριστώ Αλεξάνδρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντί για σπορέλαιο τι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...