Print Friendly and PDF

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Κορμός κατσαρόλας

Σοκολάτα κανείς;;;


DSC_0028

Υλικά
για την κρέμα
1 λίτρο γάλα
8 κ.σ. ζάχαρη
8 κ.σ. κορν φλάουρ
250 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
250 γρ. ΒΙΤΑΜ

1 πακέτο μπισκότα ΠΤΙ ΜΠΕΡ
500 γρ. σαντιγί

Εκτέλεση
Βάζουμε όλα μαζί τα υλικά για την κρέμα σε κατσαρόλα και βράζουμε το
μείγμα μέχρι να πήξει.

DSC_0006

DSC_0007

Σπάμε σε μεγάλα κομμάτια τα μπισκότα και τα ανακατεύουμε μέσα στο μείγμα.

DSC_0008

Αδειάζουμε το ομογενοποιημένο μείγμα σε φόρμα με διάμετρο 26 εκ..
Αφήνουμε να κρυώσει και βάζουμε στο ψυγείο για αρκετές ώρες.

DSC_0009

Αν θέλουμε καλύπτουμε με 500 γρ. χτυπημένη σαντιγί.
Σερβίρουμε σε κομμάτια.

DSC_0012

ΣΗΜ:Για όμορφη εμφάνιση μπορούμε,πριν ρίξουμε την κρέμα,να στήσουμε
στα τοιχώματα της φόρμας σπασμένα μπισκότα.


DSC_0035

Συνταγή της φίλης Ελπίδας.

13 σχόλια:

  1. Καλημερα! Θέλει ψυγείο ή κατάψυξη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ειρήνη μου.

      Το γράφω αλλά μάλλον δεν το πρόσεξες"..βάζουμε στο ψυγείο για αρκετές ώρες.."

      Να το δοκιμάσεις είναι φανταστικό γλυκό!!!!!!!!!!!!

      Καλή σου μέρα,
      Α.

      Διαγραφή
    2. Πολύ ωραίο γλυκό και οικονομικό το φτιάχνω τουλάχιστον 40 χρόνια

      Διαγραφή
  2. πω πω.................................. τελειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετική ιδέα Αλεξάνδρα. Γιατί η "ταχύτητα" στην παρασκευή ενός γλυκού, του δίνει και πολλούς "πόντους" ως προς την τελική απόφαση για εκτέλεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία!!! Το πρόσεξα αλλά μου έκανε εντύπωση. Σε ευχαριστώ πολύ! Θα το δοκιμάσω asap!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα και Χριστός Ανέστη. Παρακολουθώ το site αρκετό καιρό και πραγματικά οι συνταγές είναι η μία καλύτερη από την άλλη.Όσο για τη συγκεκριμένη συνταγή με κάποιες μικρές παραλλαγές εγώ τη κάνω χρόνια και στα μέρη μας τη λένε τούρτα ονείρου και όχι άδικα.Μπαίνει και στην κατάψυξη και σερβίρεται ωραιότατα και ως τούρτα παγωτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος!
      Καλημέρα καλή μου φίλη.

      Σ'ευχαριστώ για τα ευγενικά σου λόγια.
      Θα χαρώ πολύ να μου στείλεις τη συνταγή που λες με τις παραλλαγές της,να τη φτιάξω και να την ανεβάσω στη σελίδα....

      Τούρτα ονείρου λοιπόν ...ΠΡΟΣΕΧΩΣ!!!!

      Καλό Σ/Κ από μένα,
      Α.

      Διαγραφή
  6. Καλησπερα σας....δεν εχω λογια να πω για το στγκεκριμενο γλυκο!!Ειναι απλα καταπληκτικο,τοσο ευκολο αλλα και πεντανοστιμο!!Μου θυμιζει σοκολατινα,δροσερο και αναλαφρο!!Ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενη με το site σας και εχω σε αναμονη σχεδον ολες τις συνταγες!!Συγχαρητηρια!!!Καλο σας βραδυ...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. To εφτιαξα για τα γενεθλια της αδερφης μου. Λιγο γλυκο ηταν αλλα ειχε επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπαινω πρωτη φορα στο site, και ολες οι συνταγες φαινονται αριστες και εχουν και ωραια παρουσιαση. Σιγα σιγα θα τις δοκιμασω, ελπιζω με επιτυχια !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικό και πεντανοστιμο γλυκάκι!!!!!!!!!!
    Όσο για το στόλισμα γύρω - γύρω, αν και με παιδευσε λιγάκι μέχρι να σταθούν τα μπισκότα, δεν έχω λόγια , πραγματικά το σερβίρισα με πολύ καμάρι!
    Δεν έβαλα σαντιγί γιατί και από μόνο του είναι πολύ καλό..
    Μπράβο Αλεξάνδρα μου, να 'σαι καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...