Print Friendly and PDF

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Παγωτό κανέλα

Θεϊκό παγωτό!!!

DSC_0071

Υλικά
3 μεταλλικά κουτιά morfat
2 κουτιά ζαχαρούχο γάλα
1/4 κούπας γάλα ζεστό
1/2 κ.γ. κανέλα σκόνη


Εκτέλεση
Χτυπάμε τις 3 morfat μέσα σε μπολ,με το μίξερ στη δυνατή ταχύτητα,
μέχρι να αφρατέψουν και να φουσκώσουν.
Προσθέτουμε στο μπολ τα 2 ζαχαρούχα και χτυπάμε για μερικά λεπτά να
ενσωματωθούν.

DSC_0043

Ανακατεύουμε στο ζεστό γάλα την κανέλα και προσθέτουμε το μείγμα
στο μπολ αφού έχει κρυώσει ελαφρά.
Ενσωματώνουμε με τα υπόλοιπα υλικά,χτυπώντας για 2 λεπτά.

DSC_0045

DSC_0046

Αδειάζουμε σε μεταλλικό δοχείο και βάζουμε στην κατάψυξη.
Αφήνουμε για αρκετές ώρες ή καλύτερα όλη τη νύχτα.

DSC_0048

Σερβίρουμε το παγωτό συνοδεύοντάς το με ό,τι μας αρέσει.

DSC_0080

Συνταγή του Β.Καλλίδη.

5 σχόλια:

  1. Αλεξάνδρα μου είναι πανέμορφο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία ιδέα! Έχω τρελαθεί με τις παγωτοσυνταγές τελευταία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Αλεξανδρα μου!!
    Πρωτη φορα φετος αποφασισα να μπω στον μαγικο κοσμο των παγωτων! Με εχουν μαγνητισει, με κανουν κ τα σκεφτομαι, μου ερχονται μνημες απο τοτε που ημουν παιδακι κ τραβαγα τη γιαγια μου σε ενα συγκεκριμενο περιπτερο λες κ τα αλλα ειχαν διαφορετικα παγωτα..
    Δεν εχω παγωτομηχανη..ακομα...το τονιζω αυτο, ακομα..
    Οποτε η πιο πανω συνταγη 'εκ Αλεξανδρας μηχανης Θεος'..ΑΠΙΘΑΝΗ!! Υφη βελουδινη! Γευση φανταστικη! Σε ενα μερος του εβαλα κ ψηφιδες σοκολατας! Με το βυσσινακι δε, σαν τελευταια πινελια του, σε κανει να μην μπορεις να σταματησεις..
    Πραγματικα χαρηκα που βγηκε τοσο καλο! Εμψυχωνομαι για τα επομενα! ;-)
    Σε φιλω πολυ πολυ Αλεξανδρα μου!!
    Εβιτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Εβιτάκι μου.

      ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ που σου άρεσε το παγωτό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Τι ωραία όλα όσα μου γράφεις.
      Ταλέντο παιδί μου!!!!!!
      Μήπως να το ψάξεις....
      και ν'αφήσεις τις παγωτομηχανές..για μας τους κοινούς θνητούς;;;;;;;;;;

      Όλα τα παγωτό που έχω στη σελίδα μου Εβιτάκι είναι πολύ πετυχημένα και πάνω απ'όλα δεν θέλουν παγωτομηχανή γιατί κι εγώ ακόμη....ΔΕΝ ΕΧΩ!!!!!!!!!!!!!!!!


      Σε φιλώ και σου εύχομαι τα καλύτερα,
      Α.

      Διαγραφή
  4. Απλά τέλειο! Το έφτιαξα για να συνοδεύσω ένα apple crumble και το λάτρεψαν όλοι στο τραπέζι. Bravo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...