Print Friendly and PDF

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Κωκ ταψιού

Ώρα για ΤΟ γλυκό!

DSC_0019


Υλικά
1 κούπα αλεύρι
1 κούπα ζάχαρη
5 αβγά
1 baking powder
2 βανίλιες
2 κ.σ. νερό

για την κρέμα
2 1/2 λίτρα γάλα
1 1/4 κούπας κορν φλάουρ
3 κούπες ζάχαρη
5 κροκάδια
2-3 βανίλιες


για την επικάλυψη
200 γρ.εβαπορέ αδιάλυτο
200 γρ. κουβερτούρα


Εκτέλεση
Βάζουμε σε μπολ όλα τα υλικά για τη βάση και τα χτυπάμε με το μίξερ
στη δυνατή ταχύτητα για περίπου 4 λεπτά.

DSC_0025

Αδειάζουμε το περιεχόμενο του μπολ σε καλά βουτυρωμένο ταψί με
διαστάσεις 40x35 εκ.

DSC_0027

Ψήνουμε σε καλά προθερμασμένο φούρνο στους 175 βαθμούς C με
αντιστάσεις πάνω-κάτω για ακριβώς 15 λεπτά.
Βγάζουμε από το φούρνο και αφήνουμε να κρυώσει.

DSC_0030

Στο μεταξύ ετοιμάζουμε την κρέμα.
Βάζουμε σε μεγάλη κατσαρόλα όλα τα υλικά και ανακατεύουμε επάνω
σε μέτρια φωτιά μέχρι να πήξει και να γίνει μια λεία κρέμα.

DSC_0028


DSC_0031

Την αδειάζουμε πάνω στην κρύα βάση.
Αφήνουμε και πάλι να κρυώσει εντελώς.

DSC_0032
΄

Τέλος,λιώνουμε σε μπεν μαρί το εβαπορέ με τη σοκολάτα και στρώνουμε
το μείγμα πάνω στην κρύα κρέμα.
Αφήνουμε το γλυκό να κρυώσει και βάζουμε στο ψυγείο.

DSC_0036

Είναι καλύτερα να το καταναλώσουμε την επόμενη μέρα που θα έχει
κρυώσει καλά!!

DSC_0023

Γίνεται ακόμη καλύτερο όσο στέκεται.

DSC_0014

69 σχόλια:

  1. i love the look of this alexandra..i must admit to a bias for your greek recips..x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μμμμ τι τελειο που πρεπει να ειναι!!σιγουρα καποια στιγμη θα το φτιαξω!! αφροδιτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλεξάνδρα συγχαρητήρια,τέλειο το κωκ σου!!!Το έφταξα και δεν έμεινε ψίχουλο...σίγουρα θα το ξαναφτιάξω σύντομα!!!Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλεξάνδρα συγχαρητήρια,τέλειο το κωκ σου!!!Το έφτιαξα και δεν έμεινε ψίχουλο...σίγουρα θα το ξαναφτιάξω σύντομα!!!Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται Αλεξάνδρα μου;
    Πρέπει να το δοκιμάσω..γιατί αυτό το γλυκό αρέσει σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου,να το δοκιμάσεις..

      Είναι φοβερό γλυκό και γίνεται
      και μπόλικο για να το απολαύσεται όλοι!!!


      ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
    2. Τελειο μπραβο Αλεξανδρα

      Διαγραφή
  6. Ακριβώς όπως το λες!! ΤΟ γλυκό!
    Υπέροχο, δεν μπορείς να σταματήσεις να τρως και εύκολο!
    Έκανα περίπου τη μισή δόση, πέτυχε μια χαρά!!
    Μπράβο σου, σίγουρα θα το ξαναφτιάξω!!
    =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙς ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ?ΜΟΝΟ 15 ΛΕΠΤΑ ΘΕΛΕΙ ΨΗΣΙΜΟ Η ΒΑΣΗ?ΘΑ ΨΗΘΕΙ?ΑΝ.ΤΗΝ.ΚΑΝΩ.ΣΗΜΕΡΑ.ΤΟ.ΑΠΟΓΕΥΜΑ΄¨ΚΑΙ.ΑΥΡΙΟ.ΤΗ.ΚΡΕΜΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ?Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΦΙΛΑΚΙΑ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ.ΑΠΟ.ΣΑΛΑΜΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μεσημέρι Κατερινάκι.

    Ναι,η βάση θέλει μόνο 15 λεπτά
    γιατί το ταψί είναι μεγάλο και
    το πάχος της ζύμης θα είναι μικρό
    οπότε δεν θέλει πολύ χρόνο!!!!

    Δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα αν φτιάξεις|
    και προσθέσεις αύριο την κρέμα.

    Καλή επιτυχία σου εύχομαι και περιμένω τις εντυπώσεις σου....
    Φιλάκια πολλά
    Αλεξάνδρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κατ' αρχήν να σου πω, ποσο πολύ μου αρέσουν οι συνταγές σου και η παρουσίαση τους.

    Θέλω να κάνω το γλυκό για τη γιορτή του άνδρα μου, αναρωτιέμαι όμως αν θέλει σιροπιασμα το παντεσπάνι. Φοβάμαι μήπως βγεί στεγνό.

    ευχαριστώ, Φωτεινή απο Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Φωτεινή.

      Πολύ σ'ευχαριστώ για όσα μου γράφεις:))
      Το κωκ εγώ δεν το σιροπιάζω αν και είμαι κι εγώ γενικά των σιροπιών και θα σου πω γιατί.
      Αυτό το παντεσπάνι γίνεται λεπτό Φωτεινή μου,
      βλέπεις το ταψί μας είναι μεγάλο και η υγρασία της κρέμας, κατα την ταπεινή μου γνώμη πάντα,είναι αρκετή για να το βρέξει τόσο όσο πρέπει.
      Αν παρόλα αυτά επιμένειες φτιάξε ένα ελαφρύ σιροπάκι 1 κι 1(ζάχαρη νερό )και με ένα πινελάκι πέρασε το όλο.


      Ελπίζω να πάνε όλα καλά και θα περιμένω τις εντυπώσεις σου αν τελικά το δοκιμάσεις....

      Φιλάκια πολλά,
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  10. Αυτό ΤΟ γλυκό είναι ενα ποίημα!!!
    Δοκιμάστε το,γιατί αλλιως εσείς θα χάσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ.ΤΙ.ΚΑΝΕΙΣ?ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ ΚΩΚ.ΥΠΕΡΟΧΟ'ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ.ΚΑΙ.ΤΑ.ΑΛΜΥΡΑ.ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΩΣ.ΤΑ ΚΑΤΑΒΡΟΧΘΙΣΑΝΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ.ΑΦΡΟΣ.ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝΕ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ.ΟΥΤΕ ΣΙΡΟΠΙΑΣΜΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου,Κατερίνα μου:)

      Πολύ χάρηκα που ευχαριστήθηκες και με τις 2 συνταγές!
      Να'σαι καλά για τα όμορφα λόγια
      που έχεις πάντα να μου πεις.

      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα
      από την καρδιά μου!!!!!!!!!!!!

      Φιλάκια, καλό βράδυ,
      Αλεξ.

      Διαγραφή
  12. θα ήθελα να ρωτήσω κατι.αν κάνω 2 φορές το παντεσπάνι και βάλω παντεσπάνι κρεμα παντεσπάνι και μετα γλάσο θα βγει πολυ ψηλό σαν γλυκό;το εχει κανει κανείς.παντως εμένα θα μου θυμιζει περισσότερο κωκ με αυτο το τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω στην κρέμα βάζουμε 5 ασπράδια έτσι χωρίς να τα χτυπήσουμε και κανένα κρόκο? Ευχαριστώ ΛΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα καλή μου φίλη.
      Στην κρέμα βάζουμε 5 κροκάδια!!!
      Κάνε τη συνταγή όπως τη δίνω και να είσαι σίγουρη ότι το αποτέλεσμα όχι απλός δεν θα σε απογοητεύσει αλλά το αντίθετο...

      Καλό Σ/Κ από μένα.
      Φιλικά,
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  14. Εξαιρετική συνταγή και πολύ εύκολη παρά τα 3 διαφορετικά στάδια!Η κρέμα και το παντεσπάνι σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το γλυκο ειναι απλα TΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλησπέρα υπεροχο φαινεται...το αλευρι εννοειτε για ολες τις χρησεις; Λαμπρινη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινή μου,ναι,όπου δεν διευκρινίζεται διαφορετικά το αλεύρι είναι για όλες τις χρήσεις.
      Να το δοκιμάσεις το γλυκό,είναι τέλειο!!!

      Φιλικά,
      Α.

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα Αλεξάνδρα μου ελπίζω να είσαι καλά και σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις τέλειες πάντα συνταγές σου! Θα ήθελα να φτιάξω το γλυκό αλλά θα ήθελα να φτιάξω τη μισή δόση. Νομίζεις ότι ένα πυρεξάκι 35x20 εκ. θα είναι εντάξει για το παντεσπάνι; Κι επίσης πόσα αυγά θεωρείς ότι πρέπει να βάλω στο παντεσπάνι κ στην κρέμα μιας και το 5 δεν διαιρείται ακριβώς; Σε υπέρευχαριστώ για ακόμη μια φορά!!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου φίλη.

      Χίλια ευχαριστώ για τα πάντα ευγενικά σου σχόλια.
      Να'σαι καλά.

      Το γλυκό θα πρέπει να ξέρεις ότι θέλει λεπτή βάση παντεσπάνι,όπως είναι και τα κωκ,
      νομίζω ότι θα ήταν καλό λοιπόν να βάλεις
      ένα ελαφρώς μεγαλύτερο ταψάκι.

      Τώρα σχετικά με τα αβγά αν θες να μοιράσεις
      ακριβώς στη μέση τα υλικά μπορεις να βάλεις
      2 ολόκληρα κανονικά και να χτυπήσεις με
      το πιρούνι ελαφρά ένα ακόμη ώστε να ενωθούν
      κρόκος και ασπράδι και μετα να προσθέσεις στο μείγμα το μισό(έτσι κάνω εγώ σε ανάλογες περιπτώσεις).

      Μπορείς όμως αν θες να βάλεις μόνο 2 αβγά μικρή διαφορά θα έχεις μη φαντάζεσαι κάτι τραγικό.

      Για την κρέμα μπορεις να βάλεις πάλι 2 κρόκους και να προσθέσεις και το υπόλοιπο μισό που σου έμεινε από το μείγμα του κέικ αν το έκανες με τον 1ο τρόπο.
      Διαφορετικά κι εδώ βάλε μόνο 2 κρόκους ή αν θες 3.
      Πάλι κανένα πρόβλημα.


      Καλή επιτυχία σου εύχομαι,
      Α.

      Διαγραφή
    2. Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ για την κατατοπιστικότατη περιγραφή σου και το χρόνο που αφιέρωσες! Τελικά ίσως το φτιάξω όλο παρόλο που είμαστε τρία άτομα, γιατί θέλω να μου πετύχει και να γίνει τέλειο! Θα σου γράψω τα σχόλιά μου μόλις το φτιάξω αν και είμαι σίγουρη για την επιτυχία του!!!! Και πάλι σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

      Διαγραφή
  18. Eιναι φανταστικο!!!Το εφτιαξα στην γιορτη της κορης μου και ξετρελλαθηκανε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλημερα αλεξανδρα !!! Αρχικα σ'ευχαριστω για τις υπεροχες συνταγες που μας δινεις αλλα και τις προτοτυπες παραλαγες τους !!!
    Εχω κανει αρκετες απο αυτες και εχουν κανει παταγο !!!!
    Εκανα το κωκ και βγηκε τελειο μονο που το παντεσπανι μυριζει εντονα το αυγο παρολο που εβαλα 2 βανιλιες, μπορω να βαλω λιγοτερα αυγα και να προσθεσω κατι αλλο ??? σ'ευχαριστω ξανα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλή μου φίλη.

      Χαίρομαι ιδιαίτερα με όσα μου γράφεις.
      Σχετικά με το γλυκό και τα αβγά,
      θα πρέπει να εχεις υπ'όψιν ότι όταν τα αβγά
      μυρίζουν εντονα δεν φταίει η "ποσότητα" μέσα στη συνταγή
      αλλά τα ίδια τα αβγά!

      Μήπως να αγοράσεις από αλλού την επόμενη φορά;;;;;;
      Για δοκίμασε το και θα περιμένω τις εντυπώσεις σου..

      Για την ώρα φιλάκια πολλά από μένα,
      Α.

      Διαγραφή
  20. Αλεξάνδρα μου είναι η πρώτη φορά που σου γράφω.
    Έκανα την κρέμα και δεν πήζει με τίποτα.
    Δεν καταλαβαίνω γιατί.
    Έχω τρελαθεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σίγουρα εβαλες το κορν φλαουρ που πρέπει;
    Πρόσθεσε λίγο επιπλέον αφού το διαλύσεις σε λίγο κρύο γάλα και βράσε την κρέμα λίγο ακόμη να δέσει.
    Δεν μπορώ να βρω άλλο λόγο για να μην πήζει η κρέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αλεξάνδρα μου μια μέρα που είχα περίσσιο γάλα (πράγμα σπάνιο στο σπίτι μας) είδα αυτή τη συνταγή και την έφτιαξα αμέσως .Έγινε χαμός!! Ξετρελάθηκαν όλοι μικροί- μεγάλοι και περιττό να σου πω πως η συνταγή σου βγήκε αρκετές φορές φωτοτυπία.Δεν υπήρχε άνθρωπος που να τη δοκίμασε και να μη μου ζήτησε τη συνταγή. Είναι αυτό που λέμε πλήρες γλυκό έχει και παντεσπάνι και κρέμα και σοκολάτα τέλειο,τέλειο,τέλειο!!!.Συγχαρητήρια Αλεξάνδρα. από Κατερίνα -Φλώρινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα σας!
    Το γλυκάκι φαίνεται εξαιρετικό και θα ήθελα να το δοκιμάσω!Αλλά έχω μια απορία!Τι εννοείται ένα baking powder?Γιατί εγώ έχω το κουτάκι...κυκλοφορεί και σε φακελάκια???Και τα αυγά για το παντεσπάνι πρέπει να είναι ολόκληρα σωστά??Φαίνεται πεντανόστιμο..και το κωκ είναι το αγαπημένο μου γλυκάκι..οπότε ανυπομονώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γλυκάκι δε φαίνεται μόνο είναι και καταπληκτικό δεν το συζητάω!!!


      Ενα μπέικιν είναι ενα φακελάκι ή 20 γρ.
      Οταν τα αβγά δεν είναι ολόκληρα γράφω κροκάδια ή ασπράδια ,οπότε ναι μιλάω για ολόκληρα αβγά!!!!

      Ελπίζω να το δοκιμάσεις και να σου αρέσει.
      Περιμένω τις εντυπώσεις σου....

      Καλό απόγευμα,
      Α.

      Διαγραφή
  24. Πολύ ωραίο αν και έβαλα αλεύρι χωρίς γλουτένη. Άρεσε σε όλους. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπερα. Διαβασα τη συνταγη αλλα εχω καποιες αποριες. Τι ειναι τα κροκαδια;;οι κροκοι αυγων;; και ειναι 5 αυγα για την κρεμα και αλλα 5 ολοκληρα για τα υλικα;;;
    Θα το φτιαξω συντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν είναι ακριβώς κωκ αλλά είναι πολύ νόστιμο και σχετικά εύκολο, απλά επειδή έβγαλε υγρασία η κρέμα και η σοκολότα έρεε την τρίτη ημέρα θα βάλω παντεσπάνι πάνω - κάτω και στη συνέχεια τη σοκολάτα όταν το ξαναφτιάξω. Επίσης έβαλα τα 5 ασπράδια στο παντεσπάνι και τους κρόκους στην κρέμα.
    Θα δοκιμάσω και άλλες συνταγές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τελειο γλυκο !!!!!!!!!
    Πολυ ευκολο και δεν μενει τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εγώ τώρα το ετοιμάζω,ελπίζω να είναι τόσο νόστιμο και λαχταριστό όσο φαίνεται.!!φυσικά θα σας γράψω τα αποτελέσματα.. :)ευχαριστούμε για
    την συνταγή!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν μπορω να πω οτι τρελαθηκα.Ισως να μην το πετυχα!Πολυ γλυκο για τα δικα μου γουστα και η σοκολατα απο πανω ειχε σφιξει πολυ και την αραιωσω με βουτυρο για να την στρωσω.Κριμα γιατι φαινεται πολυ ωραιο κ μ απογοητευσε!!!Βεβαια θα το δοκιμασω κ αυριο που θα χει πηξει τελειως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ξαδερφουλα μου, δοκιμασα την κοκ τουρτα και μπορω να ομολογησω πως ξετρελαθηκα!Το εχω φτιαξει τρεις φορες μεχρι τωρα με ελαχιστες διαφοροποιησεις στην σοκολατα.Τα παιδια μου εχουν ξετρελαθει, ιδιως η κορη μου.Πολλα φιλακια η ξαδελφη σου, Αννα απο την Κατερινη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδερφούλα;;;;;;;;;;;;;;;
      Όνομα μητέρας;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Είμαι η ξαδέρφη σου η Άννα, κόρη της Επιστήμης, από τη Θεσσαλονίκη!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ελα βρε Αννα!!!
      Τι κάνεις κορίτσι μου;;;;;;
      Πως με καταλαβες βρε θηρίο;
      Χαίρομαι που φτιάχνεις πραγματα από τη σελίδα μου :)
      Χαιρετισμούς σε όλους φιλιά στα παιδιά σου;
      <3

      Διαγραφή
  31. Να ρωτήσω κι εγώ κάτι;
    Τι ταψί να χρησιμοποιήσω, για να είμαι σίγουρη ότι θα ψηθεί καλά η βάση; Όχι σε διαστάσεις, το έγραψες πιο πάνω, αλλά σε υλικό.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι.
      Κάθε νοικοκυρα ξέρει τα ταψιά που χρησιμοποιεί καλύτερα από τον καθένα,οπότε εσύ είσαι αυτή που θα αποφασίσεις ποιο ταψί θα χρησιμοποιήσεις.
      Ποιο είναι αυτό το ταψί σου που ψήνει καλά ό,τι φτιάχνεις;
      Εγω χρησιμοποιώ και ευχαριστιέμαι από το αποτέλεσμα καλά αντικολλητικά ταψιά της TEFAL.


      Σου εύχομαι ΚΑΛΗ επιτυχία στην προσπάθεια πάντως.
      Περιμένω τα αποτελέσματα...
      Καλή συνέχεια..
      Α.

      Διαγραφή
  32. Καλημέρα! Να ρωτήσω κάτι άλλο που μου είπε η μαμά μου; Έχετε ακούσει για γλάσο σοκολάτας με βανίλια (υποβρύχιο) και κουβερτούρα; Της είχε πει το μυστικό ένας ζαχαροπλάστης για τη σοκολάτα που χρησιμοποιούσε στα κωκ του. Έχω το Σάββατο τα γενέθλια του μεγάλου μου και είμαι σε δίλημμα, ιδιαίτερα μετά το σχόλιο ότι έρεε την τρίτη μέρα. Λέω να το φτιάξω αύριο. Αλεξάνδρα τι με συμβουλεύεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω αν η κρέμα ζαχαροπλαστικής του γλυκού σβολιάζει εύκολα ή μπορεί να τη φτιάξει και ένα παιδί που ασχολείτε με τη μαγειρική δηλαδή είναι από αυτές τις λίγες μπορώ να πω που γίνονται εύκολα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλησπέρα!!! Μπορώ αντί για κουβερτούρα να χρησημοποιήσω σταγόνες σοκολάτας κουβερτούρας γιώτης??? Και αν ναι πόσα φακελάκια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΗΜΕΡΑ..Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΥΤΗ (ΚΩΚ ΤΑΨΙΟΥ)ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ..ΟΜΩΣ ΤΙ ΠΗΓΕ ΣΤΡΑΒΑ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΗΖΕ ΕΝΩ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ?ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ 2 ΚΑΙ 1/1 ΛΙΤΡΟ ΓΑΛΑ,ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ 1 ΚΑΙ 1/2 ΜΕ 1 ΚΑΙ 1/4 ΚΟΡΝ ΦΛΑΟΥΡ?ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΦΕΡΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΣΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΣΤΑΘΗΚΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. αυτό είναι. 2 και 1/2 λίτρα γάλα και 1 και 1/4 κορν φλάουρ. το έφτιαξα και είναι σούπερ. Από γεύση δε, δεν μπορώ να το περιγράψω. συγχαρητήρια. τέλειο γλυκό. Βάσω απο Ηράκλειο Αττικής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημερα μπορω να ρωτησω αν το βαλω σε στρογγυλο ταψι τι διασταση πρεπει να εχει;Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ενταξει το γλυκο ειναι απαιχτο,φοβερη γευση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. kalhmera to glukaki einai teleio to exw ftiaksei eidh 2 fores.thelw na rwthsw an balw pantespani panw apo thn krema kai meta valw thn liwmenh koubertoura tha katsei h tha to aporrofisei to pantespani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. υπέροχο γλυκό..... θέλω να σε ρωτήσω εάν έχω 5 κροκάδια για την βάση πόσο νερό συμπληρώνω για τα ασπράδια; κάνω πρωτεινική δίαιτα και έχω αρκετούς κρόκους. Σε ευχαριστώ Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φοβερο δεν υπαρχουν λογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Το έφτιαξα για τη γιορτή μου και δεν έμεινε ψιχουλακι ήταν τέλειο!!!!!!Μπραβο Αλεξάνδρα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολυ νοστημο το γλυκακι.....το έκανα Ιδη 2 φορές.....συγχαρητήρια Αλεξάνδρα μου!έγινε το αγαπημενο της οικογένειας και της παρέας φυσικά!!!!☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλημέρα και χρόνια πολλα! Μια ερώτηση: τα κώκ (τα ατομικα) έχουν δυο παντεσπάνια. Εδώ υπάρχει μόνο ένα παντεσπάνι;από πάνω από την κρέμα μπαίνει απευθείας η σοκολάτα, χωρίς να μεσολαβεί άλλο παντεσπάνι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα σκέφτομαι να το κάνω στα γενέθλια της κόρης μου και ήθελα να ρωτήσω εάν το παντεσπάνι βγαίνει από το ταψί και αν θα μπορούσε η συναρμολόγηση να γίνει εκτός ταψιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλημερα Αλεξανδρα και καλο μηνα !!!
    Εγω το εφτιαξα και πανω απο την σοκαλατα εβαλα και καβουρντισμενο φουντουκι.....Απιστευτη γευση, πεντανοστιμο...Δεν εμεινε ψιχουλακι!
    Να' σαι παντα καλα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλημέρα και καλές γιορτές! Με τι θα μπορούσα να αντικαταστήσω το γάλα εβαπορέ στο γλάσο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Θα το κάνω σήμερα ελπίζω να πετύχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ωραίο το γλυκό, το έκανα αλλά δεν είναι ΚΩΚ....Είναι γλυκό ψυγείου όχι ομως κωκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μπραβο Αλεξανδρα μου.Ειναι απλα τελειοοοοο!!!!!!Μεμη απο Κομοτηνη.Να εισαι παντα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μπραβο Αλεξανδρα μου.Ειναι απλα τελειοοοοο!!!!!!Μεμη απο Κομοτηνη.Να εισαι παντα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ Η ΚΟΥΠΑ ΠΟΣΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. https://magyreuontas.blogspot.gr/p/blog-page_07.html#.WgqL8HZx3IU

    A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Η γκαναζ δεν μου πετυχε πολυ αραιή γιατί ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...