Print Friendly and PDF

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Σοκολατένιο κέικ

Σοκολάτα με τη σέσουλα!!

DSC_0082

Υλικά
300 γρ. κουβερτούρα
160 γρ. βούτυρο
4 αβγά
300 γρ. ζάχαρη
200 γρ. αλεύρι

Εκτέλεση
Λιώνουμε σε μπεν μαρί τη σοκολάτα με το βούτυρο.


DSC_0042

Αφήνουμε στην άκρη.

DSC_0046

Χτυπάμε καλά σε μπολ τα αβγά με τη ζάχαρη να αφρατέψουν.

DSC_0045


DSC_0048

Ενώνουμε με το μείγμα της σοκολάτας και ανακατεύουμε με κουτάλα.
 
DSC_0049

 
Προσθέτουμε στο παραπάνω μείγμα το κοσκινισμένο αλεύρι και ανακατεύουμε
να ενωθούν τα υλικά μεταξύ τους.

DSC_0050

Αδειάζουμε σε ταψάκι με διαστάσεις 30 x12 εκ., στρωμένο με
βουτυρωμένη λαδόκολλα.

DSC_0051


Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς C,με
αντιστάσεις πάνω κάτω για 30 λεπτά.

DSC_0079

Το κέικ θα είναι μαλακό αλλά όσο περνάει η ώρα θα σταθεροποιείται.

DSC_0068

Πηγή: tastytour

15 σχόλια:

  1. Κσλησπέρα Αλεξάνδρα! Το κέικ θα είναι υγρό από μέσα; Υποθέτω δεν κάνουμε το κόλπο της οδοντογλυφίδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Ματίνα μου δεν χρησιμοποιούμε οδοντογλυφίδα σ'αυτό το κέικ.
      Το δε εσωτερικό του θα το έλεγα μάλλον "λασπωμένο"!

      Καλό βράδυ,
      Α.

      Διαγραφή
  2. εχει καμια διαφορα απο τα μπραουνις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το κάναμε σήμερα με τη μισή ζάχαρη και προσθέσαμε καρύδια από πάνω. Βγήκε πολύ πιο υγρό από αυτο της φωτογραφίας. Αχ! σοκολατένια κόλαση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ζωή.
      Χαίρομαι που σας άρεσε το κέικ.

      Εμένα έγινε πιο "στερεό" γιατί το έψησα λίγο παραπάνω(έτσι το θέλει η κόρη μου).

      Καλή συνέχεια
      Α.

      Διαγραφή
  4. Kαλησπερα Αλεξανδρα μου...υπεροχο το σοκολατενιο κεικ σου.Μαγειρικη ποιηση κ μουσικη τελειο πακετο!!!!καλη συνεχεια!!!!Καιτη,Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας άρεσε Καιτούλα μου.
      Πολύ χαίρομαι!!
      Ξέρεις η σοκολάτα δεν είναι
      και πολύ της αρεσκείας μου και μάλλον,εγώ τουλάχιστον,
      δεν είμαι ο καλύτερος κριτής για τέτοια
      γλυκά!!!!!

      Καλό απόγευμα,
      φιλάκια σε όλους,
      Α.

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ.ΤΙ ΚΝΕΙΣ?ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑ.ΧΑΘΗΚΑ ΕΙΧΑΜΕ 25 ΜΕΡΕΣ ΒΛΑΒΗ.ΟΥΤΕ ΤΗΛ.ΟΥΤΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.ΤΟ ΚΕΙΚ ΣΟΥ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΟΠΩΣ ΟΛΛΕΣ ΣΟΥ ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ.ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ ΙΝΔΟΚΑΡΥΔΟ ΜΕ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ.ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ.ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ.ΣΕ ΦΙΛΩ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλημέρα Κατερινάκι μου!!
      Αμαν τι έπαθες βρε παιδί μου!!
      Σε καταλαβαίνω απόλυτα!!

      Αν εχεις και μια εξάρτηση με το internet,
      ΔΥΣΚΟΛΗ εως ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ θα την
      χαρακτήριζα την κατάσταση!!
      "Περαστικά" εύχομαι!!!!!!!

      Χάρηκα ιδιαίτερα που άρεσε και σ'εσένα το γλυκάκι.
      Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο βοηθάει ΠΟΛΥ και τους υπόλοιπους που ίσως σκέφτονται να το φτιάξουν!!!

      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια
      Α.

      Διαγραφή
  6. Αλεξάνδρα μου, γεια σου! τι ποίημα είναι αυτό? Αυτή τη στιγμή δοκιμάζω το πρώτο κομμάτι... Αφράτο, γευστικό, ελαφρύ τέλειο!!! Μας κακομαθαίνεις!!! Ελπίζω να σταματήσω, να προλάβει και ο αντρας μου κανένα κομμάτι!!!
    Ευχαριστούμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω,πω χαίρομαι αφάνταστα,πραγματικά,που αγαπήθηκε τόσο πολύ αυτό το κέικ!!

      Να'σαι καλά Κλειώ μου:)
      Φιλάκια πολλά κια από μένα,
      Α.

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα!!Μόλις έκανα το κεικ και βγήκε υπέροχο!!!Απόλαυση η σοκολάτα!!!Να είσαι καλά και να μας κάνεις και άλλες σοκολατένιες συνταγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ.ΤΙ ΚΑΝΕΙΙΣ?ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΕΦΤΑΙΞΑ ΤΟ ΚΕΙΚ ΣΟΥ.ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΡΙΣΤΟ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ.ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΖΑΧΑΡΗ ΝΑ ΦΟΥΣΚΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΡΑΤΕΨΟΥΝ,ΑΠΟ ΤΗΝΑΡΧΗ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ?Η ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΥΝΤΑΤΑ?ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 6.Η ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΓΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΥ.ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα Κατερίνα μου,
      τη βρήκα την ερωτησούλα σου.

      Ναι,εγώ χτυπάω από την αρχή σε δυνατή ταχύτητα μέχρι να φουσκώσει καλά και να ασπρίσει το μείγμα!!!

      Φιλάκια πολλά,
      Α.

      Διαγραφή
  9. Aleksandra to eftiaksa, alla mallon hthele pio poly wra psisimo, gt molis to ebgala ap to tapsaki .....xuthike apo mesa!!! Pio poly se zoumeri sokolatopita eferne.... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...