Print Friendly and PDF

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Muffins με μπέικον και τυριά

Νόστιμα αλμυρά ψωμάκια!!!

DSC_0095 

Υλικά
3 κομμάτια bacon
2 1/2 κούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 κ.γ. baking
1 κ.γ. αλάτι
2 αβγά
1 κούπα γάλα
125 γρ. λιωμένο βούτυρο
1 κούπα τριμμένα κίτρινα τυριά πικάντικα


Εκτέλεση
Σε ένα τηγάνι κόβουμε σε κομματάκια το bacon και το σοτάρουμε.

 DSC_0027   

Σε μπολ ανακατεύουμε αλεύρι,baking,αλάτι.

DSC_0022

Σε άλλο μπολ χτυπάμε αβγά,γάλα και λιωμένο βούτυρο.

DSC_0030

Προσθέτουμε στο μείγμα το bacon και το τυρί και αδειάζουμε το
περιεχόμενο αυτού του μπολ μέσα στο αλεύρι.

DSC_0033

Ανακατεύουμε να ενωθούν καλά

DSC_0036

και μοιράζουμε σε 12 θήκες για muffins.

DSC_0038 

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αντιστάσεις πάνω-κάτω σε μεσαία
σχάρα στους 175 βαθμούς C,μέχρι να πάρουν όμορφο χρώμα περίπου
25-30 λεπτά.

DSC_0087 
Τρώγονται ζεστά,αλλά είναι εξαιρετικά νόστιμα και κρύα.

7 σχόλια:

  1. Αλεξανδρα μου γλυκια υπεροχα κ πανευκολα τα μαφινακια σου..ξετρελλαθηκε η οικογενεια..μας ξεσηκωνεις με τις γαστρονομικες σου προτασεις..ΜΠΡΑΒΟ λιγο ειναι.Καιτη.Ν.Φαληρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε Καιτούλα μη με πειράζεις!!!!!!!!!!!!!

      Χαχαχαχα!!
      ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ που σας άρεσαν!!
      Να'σαι καλά πάντα με την καλή κουβέντα και πόσο τη χρειάζομαι να'ξερες σήμερα που είμαι πολύ πεσμένη λόγο καιρού!!!


      Φιλάκια πολλά
      Α.

      Διαγραφή
    2. Καλημερα Αλεξανδρα μου..δεν σε πειραζω βρε..λιγα ειναι αυτα που σου γραφω!!!!!!!!!εδω γινεται το σωσε με τις συνταγες σου...αφου μαλωνουμε ποια θα κανουνε την αλλη μερα!!!!την μπουγατσομηλοπιτα τη σοκολατοπιτα...εγω σου λεω σε λιγω θα δεις θα ριχνουμε κ κληρο!!!!μη πεφτεις με τον βροχερο καιρο..ξεπλενονται σχεδον τα παντα..δες το ετσι........καλο Σ\Κ κ πολλα φιλια απο το πλημμυρισμενο Ν.Φαληρο.Καιτη.



      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα Καίτη μου.
      Συγγνώμη που άργησα να σου απαντήσω.
      Πολύ ωραία αυτά που μου γράφεις θα τα κρατήσω στο μυαλό μου να είσαι σίγουρη.
      Ευχαριστώ από καρδιάς!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Α.

      Διαγραφή
    4. Καλημέρα Καιτούλα μου:)
      Το τελευταίο και τόσο "ποιητικό"σου σχόλιο θα το κρατήσω για μένα.
      ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλή σας ημέρα και συγχαρητήρια για το υπέροχο blog σας.
    Ότι μα ότι έχω φτιάξει, είχε πάντα επιτυχία!

    Μια ερώτηση παρακαλώ σχετικά με τα συγκεκριμένα μάφινς: θα μπορούσα να εκτελέσω τη συνταγή, να τα βάλω στη φόρμα, να τα συντηρήσω στο ψυγείο, αλλά να τα ψήσω την επόμενη μέρα?

    Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλή μου.
      Δεν έτυχε ποτέ να φτιάξω με αυτόν τον τρόπο τα συγκεκριμένα μάφινς,θέλω να πιστευω όμως πως δεν θα εχουν πρόβλημα.
      Μια δοκιμή θα μας δώσει απάντηση στα σίγουρα....

      Ελπίζω να πάνε όλα καλά...
      Καλή συνέχεια από μένα,
      Α.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...