Print Friendly and PDF

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Muffins με φέτα και λουκάνικα

Γευστική ΥΠΕΡ-ένταση!!!

DSC_0067

Υλικά
80 γρ. λουκάνικα Φρανκφούρτης σε φετάκια
100 γρ. αλεύρι
2 αβγά χτυπημένα ελαφρά
90 γρ. γιαούρτι
20 γρ. γάλα
2 μέτρια φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
90 γρ. φέτα τριμμένη με το χέρι
50 γρ. γραβιέρα πικάντικη
1 κ.σ. baking powder
1/2 κ.γ. κοφτό αλάτι( αν τα τυριά μας είναι αλμυρά καλύτερα να
το ελαττώσουμε κι άλλο ή να το παραλείψουμε) 

Εκτέλεση
Βάζουμε όλα τα υλικά μαζί σε μπολ και τα ανακατεύουμε
απαλά μέχρι να ενωθούν μεταξύ τους.

DSC_0049

Μοιράζουμε το μείγμα σε 10 θήκες για muffins και ψήνουμε
σε προθερμασμένο φούρνο με αντιστάσεις πάνω κάτω στους
180 βαθμούς C για 25 λεπτά.

DSC_0050

Αφήνουμε να σταθούν και βγάζουμε σε σχάρα να κρυώσουν εντελώς.
Σερβίρουμε.

DSC_0066

9 σχόλια:

  1. Ούτε στο μυαλό μου να ήσουν!!! Θα συμμετάσχω στο τέλος του μήνα σ'ένα φιλανθρωπικό μπαζάρ και σκεφτόμουν όλο το πρωί τι είδους αλμυρά μαφινάκια να φτιάξω για να τα πουλήσουμε!!! Σούπερ η ιδέα σου μαζί με τα τυροαλμυρά που σκέφτηκα και εγώ! Θα φτιάξω και τα δυό για ποικιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα τα φτιάξω τώρα!!!Ότι πρέπει για το δεκατιανό του μικρού μου!
    Καλημέρα Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάω να ψωνίσω να τα φτιάξω το βράδυ! Μου άνοιξαν την όρεξη!
    Καλησπέρα Αλεξάνδρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα έφτιαξα, πολύ ωραία συνταγή, πολύ γευστική. Συγχαρητήρια!!!
    Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι έβαλα χαρτινες θήκες μέσα στις υποδοχές για μάφινς και όταν τα έβγαλα η ζύμη κόλλησε στη χάρτινη θήκη. Δεν ξέρω τι έφταιξε, μπορεί να ήθελε βουτύρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.

      Χαίρομαι που σου άρεσε η συνταγή.

      Όσο για τις χάρτινες θήκες,το εχουν αυτό το πρόβλημα, γι'αυτό κι εγώ εδω και χρόνια τις εχω καταργήσει και χρησιμοποιώ μόνο φόρμες συλικόνης για τα cupcakes και τα muffins που φτιάχνω κι εχω το κεφάλι ήσυχο!!


      Καλά μαγειρέματα,
      Α.

      Διαγραφή
  5. καλημερα
    η κορη μου εχει αλλεργια στο αυγο. Μπορω να μην βαλω καθολου ή να το αντικαταστησω με κατι αλλο?
    Αυτη την απορια την εχω γενικα για ολα τα κεικ- μπισκοτα. ευχαριστω
    Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου.

      Διάβασα το σχόλιο σου και πρέπει να σου πω πως υπάρχουν πολλές συνταγές,έτσι όπως τις θες,αν ψάξεις.

      Το αβγό εκτός από γεύση βοηθάει στο να ενωθούν τα υλικά και φυσικά να φουσκώσει καλύτερα το κάθε παρασκεύασμα.

      Ρίξε μια ματιά στον παρακάτω σύνδεσμο για να δεις τι υπάρχει χωρίς αβγό στη δική μου σελίδα:

      http://www.google.com/cse?cx=015197491807854717719:vxxhzyane7i&q=%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82%20%CE%B1%CE%B2%CE%B3%CF%8C&oq=%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82%20%CE%B1%CE%B2%CE%B3%CF%8C&gs_l=partner.3...296354.299785.0.300423.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0.gsnos%2Cn%3D13..0.0.3401j1257295j12..1ac.1.#gsc.tab=0&gsc.q=%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82%20%CE%B1%CE%B2%CE%B3%CF%8C&gsc.page=1


      Καλό απόγευμα,
      Α.

      Διαγραφή
  6. ουαουυυ υπεροχα πεντανοστιμα!!! ευτυχως έκανα διπλή δόση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...