Print Friendly and PDF

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Kουλουράκια βανίλιας (Πασχαλινά)

Από τους φούρνους τα αγοράζουμε όλο το χρόνο,εμείς στο σπίτι τα φτιάχνουμε μόνο το Πάσχα.
Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξουμε συνήθειες;
Μια εξαιρετική επαγγελματική συνταγή για τα γνωστά σε όλους μας κουλουράκια βανίλιας!!!
SV108692

Υλικά
250 γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
140 γρ. άχνη
14 γρ.γάλα
1 αβγό μεγάλο
420 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
4 γρ.μπέικιν
1 γρ. άρωμα βανίλιας

Εκτέλεση
Χτυπάμε καλά στο μίξερ το βούτυρο με την άχνη μέχρι να αφρατέψει το μείγμα μας.

SV108654

Στη συνέχεια προσθέτουμε το αβγό,το γάλα,το μπέικιν,
τη βανίλια και το μισό αλεύρι.Χτυπάμε λίγο ακόμη να ανακατευτούν τα υλικά.

SV108660

Σταματάμε το μίξερ και συνεχίζουμε το ζύμωμα με το χέρι,
προσθέτοντας και το υπόλοιπο αλεύρι.

SV108663

Όταν η ζύμη μας ξεκολλάει από τα χέρια είναι έτοιμη.
Μην την παραζυμώσετε γιατί τα κουλουράκια σας θα γίνουν πολύ σφιχτά!

SV108665

Ανοίγουμε τη ζύμη σε κορδονάκια και πιάνοντάς τα από κάτω
γυρίστε τα 3 φορές για να σχηματιστεί μια πλεξίδα.

SV108680

Αραδιάστε τα σε ταψί.Αλείψτε τα με το αβγό και ψήστε σε
προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς γύρο στα 20-25
λεπτά,μέχρι να ροδίσουν όμορφα από πάνω.

SV108682

SV108696

ΤΙΡ
Αντικαταστήστε το άρωμα βανίλιας,με ξύσμα πορτοκαλιού ή
λεμονιού και θα πάρετε υπέροχα κουλουράκια με το αντίστοιχο άρωμα!!!

SV108683

30 σχόλια:

  1. se euxaristo gia ti pentanostimi syntagi.
    apo germania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα.Σκέφτομαι να φτιάξω τη συνταγή με τα παιδάκια μου στην τάξη.Την είχα ξανακάνει πριν δύο χρόνια και είχα πάθει πλάκα!Τότε είχα βάλει βούτυρο φρέσκο.Τι βούτυρο όμως θέλει κανονικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,
      η συνταγή απαιτεί αυτό ακριβώς,καλό φρέσκο βούτυρο!!
      Χωριό,ΑΓΝΟ,ΟΛΥΜΠΟΣ κ.λ.π.


      Καλή συνέχεια από μένα,
      Α.

      Διαγραφή
  3. με αντιστασεις η αερα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κοιτάξεις στη δεξιά στήλη της σελίδας,
      θα δεις ότι γράφω πως σε όλες τις συνταγές μου,
      χρησιμοποιώ αντιστάσεις πάνω κάτω!

      Καλή επιτυχία αν δοκιμάσεις τα κουλουράκια.
      Περιμένω τις εντυπώσεις σου..

      Α.

      Διαγραφή
  4. Καλησπερα.Ενα μεγαλο ευχαριστω για τις συνταγες που μας προσφερεις.Και μια ερωτηση,ποσα κομματια γινονται,αν μπορω να τα διπλασιασω ή να τα τριπλασιασω κ.ο.κ. και αν γινονται τραγανα μεσα κι εξω.Ευχαριστω ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το γαλα τοσο λιγο πρεπει να ειναι?Ευχαριστω.Καλο Πασχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, καλή μου τόσο είναι το γάλα.
      Η συνταγή είναι χιλιοδοκιμασμένη
      και είναι ΣΟΥΠΕΡ!!!!

      Περιμένω και τις δικές σου εντυπώσεις...
      Καλή Ανάσταση από μένα,
      Α.

      Διαγραφή
    2. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.Μολις τα εβγαλα απο τον φούρνο.Η κορη μου ξετρελαθηκε.Ειναι πραγματικα τέλεια!Σ'ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  6. Αλεξανδρα,Χριστος Ανεστη και απο εδω!!
    Τα κουλουρακια σου ,παιδι μου ,ειναι ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!!!
    Τα καλυτερα λογια ειπαν οσοι εφαγαν απο αυτα!!
    Αν και εκανα μονο αυτη τη δοση,θα ξαναφτιαξω και αλλα!!
    Σ ευχαριστω και παλι για την προταση σου!!
    Φιλακια,Α/Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Α/Μ μου ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!

      Καλά δεν ντρέπεσαι να με ευχαριστείς;
      Εγώ τότε τι πρέπει να πω για τη στήριξη σας όλα αυτά τα χρόνια.
      Ντροπή!!

      Χαίρομαι πολύ πάντως που σας άρεσαν τα κουλουράκια:))

      Σου στέλνω τα φιλιά και την ΑΓΑΠΗ μου,
      Α.

      Διαγραφή
  7. Έχω κάποιες ερωτήσεις για αυτή τη συνταγή-
    1. Μπορώ να βάλω λάδι αντί για βούτυρο και αν ναι πόσο λάδι?
    2. 14γρ γάλα πόσο είναι σε κουταλιές της σούπας περίπου?
    Ευχαριστώ... :)
    Γεωργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου.
      Όχι δεν μπορείς να βάλεις λάδι, μόνο βούτυρο.
      15 ml είναι λίγο παραπάνω από μια μεγάλη κουταλιά σούπας.

      Καλό βράδυ,
      Α.

      Διαγραφή
  8. Πόσα κομμάτια γίνονται Αλεξάνδρα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου γλυκιά δεν θυμάμαι να σου πω ακριβώς κομμάτια.
      Εχει πολύ καιρό που τα έφτιαξα τελευταία φορά
      Υπολόγισε περίπου καμιά 50αριά ανάλογα πάντα με το μέγεθος.

      Να τα δοκιμάσεις είναι εξαιρετικά!!!
      Καλό Σ/Κ,
      Α.

      Διαγραφή
  9. Αλεξάνδρα μου τα δοκίμασα είναι όντως τέλεια!!!
    Βγήκαν 50 κομμάτια στη δόση αλλά ήταν πιο μικρά απο του εμπορίου....αυτό όμως ρυθμίζεται...
    Σε ευχαριστώ για ακόμα μια φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Αλεξανδρα!
    τα κουλουράκια σου είναι οτι πιο νόστιμο εχω δοκιμάσει σε σπιτικό κουλουράκι. Και πιστεψέ με πραγματικά εχω δοκιμάσει απειρες συνταγες!!!
    Πραγματικά σε ευχαριστώ και εκ μερους του πιο δύσκολου κριτή μου, της 11-μηνών κορούλας μου, της Λυδίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αλεξάνδρα μου μια ερώτηση: διαβασα παραπάνω ότι δεν μπορούμε να αντικαταστήσουμε το βούτυρο με λάδι. Μπορώ όμως να το αντικαταστήσω με βιτάμ; Και αν ναι, η δοσολογία είναι 250 γρ, όσο και το βούτυρο? Ευχαριστώ πολύ, θα τα δοκιμάσω σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Anti βάλε μαργαρίνη στην ιδια αναλογία, κατά την ταπεινη μου όμως γνωμη με βούτυρο είναι κλάσεις ανώτερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι και καλή επιτυχία σε ότι δοκιμάσεις...
    Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έγιναν τέλεια Αλέκα μου!!!! Μπράβο !!
    =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έγιναν τέλεια Ακέκα μου!! Μπράβο !!!!
    =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολυ ωραία σηνταγη σαν να είναι αγοραστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπερα σας!

    Μπορώ να παραλείψω το αβγό ή να το αντικαταστήσω με κάτι άλλο νηστίσιμο?

    Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα!!με κουπες πως να υπολογισω τα υλικα;ξεμεινα ξαφνικα απο ζυγαρια.Ευχαριστώ ..Καλο Πασχα με υγεία και ευχαρίστουμε παντα για τις ομορφες συνταγες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα έφτιαξα όμως δεν μας άρεσαν.Δεν μπορούσα να τα πλάσω, δεν είχαν σχεδόν καθόλου γεύση και ηταν σαν να τρως χώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τελικά την άλλη μέρα που κρύωσαν τα κουλουράκια ήταν πολύ καλύτερα και με ωραία γεύση οπότε το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούσα να τα πλάσω γιαυτό και τα έκανα όλα στρογγυλά.Σίγουρα θα τα ξαναφτιάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είχα στείλει και άλλο σχόλιο το οποίο δεν δημοσιεύτηκε.Έγραφα ότι την επόμενη μέρα που κρύωσαν ήταν μία χαρά τα κουλουράκια και ότι θα τα ξαναφτιάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα!!! Ενώ έχω φτιάξει πολλές συνταγές σου με επιτυχία τολμώ να πώ με τα κουλουράκια δεν τα πήγα μάλλον κ τόσο καλά! Όταν πήγα να τα πλάσω έσπαγε η ζύμη. Τι έκανα λάθος;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλη μου.Δεν είμαι απο το σαιτ.Εχω γράψει τα δύο τελευταία σχόλια στις 12 και 22 Δεκεμβρίου και είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.Μου έσπαγε η ζύμη.Βρηκα όμως ένα τρόπο να φτιάξω αυτά τα υπέροχα κουλουράκια χωρίς να με απασχολεί αυτό.Ξεκινάς λοιπόν όχι πλάθοντας "κορδονάκια" αλλά θα πάρεις μια μπαλίτσα γύρω στα τέσσερα με πέντε εκατοστά διάμετρο και θα την "πιέσεις" απο διάφορες μεριές με λίγη δύναμη δύο τρεις φορές και μετά θα σχηματίσεις στρογγυλά "μπισκοτάκια" χωρίς τρύπα στη μέση.Τα κουλουράκια να είναι περίπου πέντε-εξι εκατοστά και με πάχος περίπου ένα με ενάμιση το πολύ.Μπορείς να τα βάλεις κάπως κοντά καθώς δεν φουσκώνουν πολύ.Και κάτι ακόμα,καλύτερα μην τα δοκιμάσεις ζεστά,άφησε τα να κρυώσουν καλά.Ακόμα καλύτερα δοκίμασε τα την άλλη μέρα.Δοκιμασε πάντως να τα φτιάξεις.Αξιζουν τον κόπο.Ειναι τα ωραιότερα κουλουράκια που έχω φτιάξει μέχρι τώρα.Ελπιζω να βοήθησα κάπως.Καλη επιτυχία σου εύχομαι.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...