Print Friendly and PDF

Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Κολοκυθόρυζο

Το “πειραγμένο”. 

DSC_0015 

Υλικά
1 κιλό κολοκυθάκια μικρά (τα ζυγίζουμε καθαρισμένα)
1 κούπα ρύζι καρολίνα (ή νυχάκι για πιο σπυρωτό αποτέλεσμα)
1/2 κούπας ελαιόλαδο
2 1/2 κούπες ζεστό νερό
1 ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
άνηθο
μαϊντανό
αλάτι,πιπέρι

για το σερβίρισμα
φρεσκοστυμμένο χυμό λεμονιού
γιαούρτι


Εκτέλεση
Σοτάρουμε σε φαρδιά κατσαρόλα πάνω σε δυνατή φωτιά το κρεμμύδι
να γυαλίσει.

DSC_0001

Κόβουμε τα κολοκυθάκια κάθετα στη μέση και μετά σε μέτριες φέτες
ή ακόμη καλύτερα σε μέτρια κυβάκια.

DSC_0002

DSC_0003 

Προσθέτουμε στην κατσαρόλα τα κομμένα κολοκυθάκια και τα
σοτάρουμε και αυτά για λίγο.

DSC_0004 

Βάζουμε το ρύζι και το ανακατεύουμε προσεκτικά να λαδωθεί.

DSC_0005

Συμπληρώνουμε το νερό,τον άνηθο,το μαϊντανό,αλάτι και πιπέρι.
 
DSC_0006

DSC_0007

Μαγειρεύουμε το φαγητό σκεπασμένο σε σιγανή φωτιά μέχρι να
απορροφήσει το ρύζι όλα τα υγρά και να μαλακώσει.
Σερβίρουμε φρεσκομαγειρεμένο με μπόλικο χυμό λεμονιού και γιαούρτι.
Το φαγητό σαν γεύση θυμίζει πολύ τα ντολμαδάκια γιαλαντζί.

DSC_0018

”Πειραγμένη“ συνταγή του Β.Καλλίδη.

11 σχόλια:

  1. Αλέξανδρα καλησπέρα,

    Είμαι φανατική θαυμαστριά σου απο το προηγ.site και εψαχνα απεγνωσμένα να σε βρώ! Χαιρομαι που βρήκα και πάλι τις υπέροχες συνταγές σου..ομως δε καταλαβαίνω γιατι δεν επιτρέπετε στον χρήστη να τις εκτυπώσει? Ποιος ο λόγος να μπαίνουμε στη διαδικασία του γράψε σβήσε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    Κι εγώ χαίρομαι που με βρήκες και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!

    Σχετικά με την εκτύπωση τώρα.

    Το blog το έχω κλειδώσει,για να "καταπολεμήσω" την αντιγραφή.
    Μπορεις από explorer να επιλέξεις ποια συνταγή θες,να την ανοίξεις και μετά να πας στη γραμμή μενού και να πατήσεις εκεί που λέει "Αρχείο" μετά " εκτύπωση" και να εκτυπώσεις.Βέβαια δεν μπορείς να επιλέξεις κάτι,θα εκτυπωθεί όλη η σελίδα.
    Ξέρω δεν είναι ό,τι καλύτερο αλλά...

    Ένας άλλος τρόπος που ίσως να λειτουργεί καλύτερα
    (δεν ξέρω σίγουρα αν λειτουργεί,υποθέτω)
    είναι να γράψεις το mail σου εκεί που λέει:

    "Για να μη σας ξεφεύγει τίποτα συμπληρώστε εδώ το mail σας".

    Έτσι θα σου έρχονται οι συνταγές κι ίσως να μπορείς
    να επιλέξεις για εκτύπωση μόνο αυτό που θες.

    Δεν ξέρω πραγματικά τι να πω,καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο και για σας να μην μπορείτε να εκτυπώσετε ό,τι θέλετε,
    όμως είναι άλλο τόσο δύσκολο και για 'μένα να βλέπω αντιγραφή και επικόλληση της δουλειάς μου παντού!!!!

    Θα το δούμε και πάλι το θέμα...εν καιρώ...
    Ελπίζω να βρεθεί η καλύτερη λύση,
    Αλεξάνδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα που το λες..αφού δεν μπορούμε να εκτυπώσουμε με επιλογή..(το μελάνι κοστίζει φιλενάδα....θα σε αποθηκεύω στο pinterest (ζωντανή διαφήμιση)! Έτσι όποτε θέλω θα ανατρέχω στις επιλεγμένες μου συνταγές
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλό καθημερινό πιάτο! Εύκολο και πολύ νόστιμο!
    Ήθελα ένα τέτοιο πιάτο που να συνδυάζει κολοκυθάκια!
    Σε ευχαριστούμε πολύ!

    Όσο για το πως θα παν οι συνταγές στην κουζίνα... εγώ να πω πως το κινητό μου λαδώνετε επικίνδυνα μερικές φορές! Μάλλον πρέπει να πάρω και εγώ ένα απλό tablet, μόνο και μόνο για την κουζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενα ελαφρύ,νόστιμο καλοκαιρινό φαγητό!!
    Τα κολοκυθάκια στα καλύτερα τους!!!
    Αρεσε σε όλη την οικογένεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο φαγάκι!!
    Εύκολο και γρήγορο! Χίλια μπράβο!!

    =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βγήκε τέλειο!!! Εγώ έβαλα την πινελιά μου βάζοντας και μια πιπεριά φλωρίνης και μία πιπεριά πράσινη κέρατο! Ευχαριστούμε πολύ Αλεξάνδρα για τις φανταστικές συνταγές σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ νόστιμο. Μόλις το έφτιαξα και έφαγα ένα πιάτο έτσι για πλάκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικα υπεροχο κ πεντανοστιμο Αλεξανδρα μου!
    Λιτο, ευκολο, ελαφρυ, γρηγορο, δυναμωτικο, .ισως ενα πιατο την ημερα τον γιατρο να τον κανει κ περα? χα χα..ισως..
    Περα απο την πλακα, οι συνταγες σου 'δυναμωμουν' την εμπνευση, την αισιοδοξια κ τη χαρα μου! Σ'ευχαριστω ακομα μια φορα!
    Φιλακια πολλααααα!
    Εβιτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγώ το έκανα και στο τέλος αυγολέμονο !!!! δοκιμάστε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...