Print Friendly and PDF

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Τρουφάκια πέντε αστέρων

Για να τους κακομαθαίνετε!

DSC_0036

Υλικά
για περίπου 30 κομμάτια
3ΟΟγρ. σοκολάτα κουβερτούρα
9 κ.σ. κρέμα γάλακτος
3 κ.σ. κονιάκ

για το τύλιγμα
τρούφα σοκολάτας ή λευκή ή
κακάο σκόνη ή
αλεσμένους ξηρούς καρπούς


Εκτέλεση
Λιώνουμε σε μπεν μαρι την κουβερτούρα με την κρέμα γάλακτος.

DSC_0001

Ρίχνουμε το κονιάκ.

DSC_0005

Όπως είναι το μείγμα το βάζουμε στο ψυγείο να στερεοποιηθεί.
Όταν είναι έτοιμο,κάνουμε μπαλάκια και τα βουτάμε σε τρούφα σοκολάτας ή λευκή,
σε κακάο ή αλεσμένους ξηρούς καρπούς.

DSC_0024

Συνταγή από τη φίλη μου Πόπη Τζάνη.

3 σχόλια:

  1. κολάσιμα! τα έχω φτιάξει και έχω βάλει ΄καρύδια μέσα και σε κάποια άλλα φουντούκια! πολύ ωραίο κέρασμα και δώρο για τις γιορτες των χριστουγέννων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΤΑ ΤΡΟΥΦΑΚΙΑ ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΕΜΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΣΕ ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλή μου φίλη.
      Να ξέρεις ότι 8 κ.σ. είναι μισή κούπα.
      Αρα 9 κ.σ. είναι μισή κούπα +1 κ.σ.
      δηλ.περίπου 140 γρ.
      Απλά πράγματα
      ή μήπως σε μπέρδεψα;;;;;;;;;

      Καλή συνέχεια,
      Α.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...