Print Friendly and PDF

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Τηγανίτες μπανάνας

Και οι 10  είναι υπέροχες!

DSC_0099 

Υλικά
για 10 τηγανίτες
3 μέτριες ώριμες μπανάνες
3 κ.σ. ζάχαρη προαιρετικά
1 1/2 κ.σ. γάλα
4 κ.σ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 βανίλιες
2 κ.σ. σπορέλαιο
μία πρέζα αλάτι


Εκτέλεση
Ανακατεύουμε τη ζάχαρη,το γάλα,το αλεύρι,τις βανίλιες και το αλάτι.

DSC_0072    

Λιώνουμε τις μπανάνες και ανακατεύουμε με το χέρι μαζί με το
υπόλοιπο μείγμα να σχηματιστεί μία απαλή και παχύρρευστη ζύμη.
Δεν πρέπει να είναι ούτε αραιή ούτε παχιά.
Αν ωστόσο είναι αραιή,προσθέτουμε αλεύρι,ενώ αν είναι παχιά,γάλα.

DSC_0074

Βάζουμε σε τηγάνι το λάδι και ανάβουμε τη φωτιά στο δυνατό.Όταν
ζεσταθεί,χαμηλώνουμε τη φωτιά και χρησιμοποιώντας scoop παγωτού
βάζουμε δόσεις από τη ζύμη στο τηγάνι απλώνοντάς τις λίγο με το πίσω
μέρος του scoop.

DSC_0075

Τηγανίζουμε και από τις δύο πλευρές,ώστε να γίνουν τραγανές και να
ροδίσουν όμορφα.
Προσέχουμε να μη σπάσουν όταν τις γυρίζουμε.

DSC_0080

Βγάζουμε σε χαρτί κουζίνας.

DSC_0082

Σερβίρονται ζεστές και φρεσκοτηγανισμένες.

DSC_0087

Αν σας άρέσει το υπέροχο άρωμα μπανάνας στα γλυκά θα σας ενθουσιάσουν
Ταιριάζουν υπέροχα με γάλα,τσάι ή καφέ.

 DSC_0092

7 σχόλια:

  1. Φαίνονται πεντανόστιμες! Φοβερή και η παρουσίαση σου για ακόμη μια φορά Αλεξάνδρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Αλεξάνδρα!!!
    Καλή αρχή και στην καινούρια σου προσπάθεια.
    Προσπάθησα να κάνω τις τηγανίτες και δεν κατάφερα να τις κάνω τραγανές όπως γράφεις ήταν ένα λαστιχωτό ζυμάρι, μπορείς να μου πεις γιατί δεν το πέτυχα?
    Ευχαριστώ Νεκταρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα,Νεκταρία μου.

    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
    Σχετικά με το ζυμαράκι σου,απ'όσο μπορώ να καταλάβω,
    μάλλον δεν είχε αρκετό υγρό,
    έπρεπε να βάλεις επιπλέον γαλατάκι!

    "Αν ωστόσο είναι αραιή,προσθέτουμε αλεύρι,ενώ αν είναι παχιά,γάλα."

    Είναι πολύ νόστιμες τηγανίτες νομίζω ότι τους αξίζει μια 2η ευκαιρία.

    Πολλά φιλιά Νεκταρία μου,
    χαίρομαι που με ξαναβρήκες.
    Αλεξάνδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ Αλεξάνδρα.

    Το ζυμαράκι μου βγήκε καλό και ήταν όντως πολύ νόστιμες αλλά δεν κατάφερα να τις κάνω τραγανές στο ψήσιμο. Αν μπορούσες να με διαφωτίσεις θα με βοηθούσες πολύ γιατί μου άρεσε πολύ η γεύση αλλά όχι η υφή, ήταν πολύ μαλακές δεν πιανότανε με το χέρι, εκτός και αν είναι έτσι το σωστό. Α! ξέχασα να σου πω ότι δεν έχω ξανακάνει ποτέ τηγανίτες και έτσι δεν έχω μέτρο σύγκρισης.

    Ευχαριστώ και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεκταρία μου καλό σου απόγευμα!

      Το κατάλαβα ότι δεν έχεις ξανακάνει τηγανίτες...Οι τηγανίτες καλή μου είναι μαλακές,αλλά όχι σε σημείο που να μην μπορείς να τις πιάσεις με το χέρι.Αντίθετα,τις τρως με το χέρι.Όταν όμως τις δαγκώνεις,μη φαντάζεσαι ότι είναι κάτι ιδιαίτερα τραγανό.Είναι ένα μαλακό παρασκεύασμα.
      Ίσως να χρειαζόταν λίγο περισσότερο αλεύρι(επειδή μου γράφεις ότι δεν μπορούσες να τις πιάσεις).Μόνο αν ξαναπροσπαθήσεις να τις φτιάξεις ίσως βρεις τι έκανες λάθος.Λυπάμαι πολύ που δεν μπορώ να σε βοηθήσω διαφορετικά!

      Θα περιμένω τα νέα σου!
      Φιλικά,
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  5. Είναι απλά ΤΕΛΕΙΟ!!! Τα παιδια μου το λάτρεψαν, τραγανα με υπεροχη γεύση μπανανας!!! Ευχαριστούμε πολυ Αλεξάνδρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...