Print Friendly and PDF

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Το καλύτερο “Μωσαϊκό”

Ο πιο νόστιμος κορμός που δοκιμάσατε ποτέ!!!

SV102781

Υλικά
1 κούπα σησαμέλαιο ή αν δεν έχετε βάλτε σπορέλαιο καλής ποιότητας
2 πακέτα ΠΤΙ-ΜΠΕΡ ή ΜΙΡΑΝΤΑ σπασμένα στο χέρι
250 γρ. άχνη
4 αβγά
2 κ.σ. κακάο
150 γρ. αμύγδαλα καβουρδισμένα και χοντροτριμμένα
150 γρ. καρύδια χοντροτριμμένα
1 μικρό ποτηράκι του κρασιού κονιάκ
100 γρ. κουβερτούρα κομμένη με το μαχαίρι
μερικές κουταλιές γάλα (4-5)

Εκτέλεση
Βάζουμε τα σπασμένα μπισκότα σε βαθύ μπολ,
κρατώντας 4 για τη διακόσμηση.

SV102722

Κόβουμε με μαχαίρι τη σοκολάτα μας σε χοντρά κομμάτια
και την προσθέτουμε με όλα τα υπόλοιπα υλικά στο μπολ.

SV102725

Ανακατεύουμε το μείγμα μας να ενωθούν όλα τα
υλικά πολύ καλά.

SV102727

Βάζουμε σε φόρμα μια λαδόκολλα και αραδιάζουμε
επάνω της τα 4 μπισκότα που κρατήσαμε,αφού
πρώτα τα σπάσουμε.

SV102728

Αδειάζουμε το μείγμα στη φόρμα και σκεπάζουμε
με τη λαδόκολλα που περισσεύει από το πλάι.
Φυλάσσουμε στην κατάψυξη να παγώσει καλά 2-3 ώρες.

SV102729

Κόβουμε σε κομμάτια και γαρνίρουμε με τριμμένη σοκολάτα.

SV102764

3 σχόλια:

  1. Αλεξάνδρα καλημέρα!!!
    Τα αυγά μπαίνουν ωμά, στον κορμό. Όταν τον βγάλουμε από την κατάψυξη δεν υπάρχει κίνδυνος για την υγεία μας εξαιτίας των αυγών?
    Ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλεξάνδρα καλημέρα!!
    Επιμένω στην προηγούμενη ερώτησή μου, σε σχέση με τ΄αυγά θα έχω απάντηση?
    Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου γλυκιά μπορεις να βρεις τρόπους αποστείρωσης των αβγών απλά κάνοντας μια αναζήτηση στο Google.
      Δεν εχω να σου πω εγω κάτι παραπάνω.
      Τα αβγα που χρησιμοποιώ εγω τα παίρνω από γνωστό μου πτηνοτρόφο και δεν μπαίνω σε τέτοιες διαδικασίες γιατί είμαι σίγουρη για την ποιότητα τους.


      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...