Print Friendly and PDF

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Πικάντικη


Κορυφαία όλων!!!

 Συνταγές..5

Υλικά
1 μέτριο λάχανο ψιλοκομμένο
3 μέτρια καρότα στο ρεντέ
3 πράσινες πιπεριές κέρατο σε ροδέλες
μπόλικο σέλινο (κυρίως τρυφερά φύλλα)ψιλοκομμένο
2-3 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες ή στην πρέσα (προαιρετικά)
ξίδι
αλάτι

ελαιόλαδο για το σερβίρισμα

Εκτέλεση
Ετοιμάζουμε όλα τα υλικά μας,λάχανο,καρότα,πιπεριές,σέλινο,
σκόρδο και τα βάζουμε μέσα σε μεγάλο μπολ.

DSCN2482
DSCN2483

DSCN2484

DSCN2486

Προσθέτουμε μπόλικο ξίδι,περίπου μισό μπουκάλι και αλάτι.
Ανακατεύουμε πολύ καλά τα υλικά μας ζουλώντας τα μέσα στις
χούφτες μας μέχρι να μαραθούν και να μείνουν σχεδόν τα μισά
σε όγκο.

DSCN2489

Αδειάζουμε σε λίγο μικρότερο μπολ τη σαλάτα, τη
σκεπάζουμε,με καπάκι καλύτερα ή με μεμβράνη
(πολύ καλά γιατί θα μυρίζει το ψυγείο).Τη φυλάζουμε για
μια βδομάδα περίπου στο ψυγείο ανακατεύοντας κατά
διαστήματα με κουτάλι,ώστε να μπορέσουν να “ψηθούν”
καλά όλα τα υλικά στο ξύδι και το αλάτι.

DSCN2491

Μια βδομάδα μετά βγάζουμε σε πιάτο και περιχύνουμε με ελαιόλαδο.

DSCN2561

Σερβίρουμε!

DSCN2558

2 σχόλια:

  1. Αλεξανδρα,εχω φτιαξει σημερα μπολικη ποσοτητα και την εβαλα σε βαζο που κλεινει αεροστεγως. Λες να γινει καμια εκρηξη στο ψυγειο μου;; χαχαχ,τι επαθα!! Καταλαβες πια βαζα,απο εκεινα με λαστιχο και συρμα στο καπακι!
    Παντως ειναι απο τις πολυ αγαπημενες μου σαλατες!!
    Φιλια,Α/Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχει λιγο καιρο που"επεσα"πανω στο σαιτ σας κ πρεπει να πω πως εχω βρει αρκετα ενδιαφερουσες συνταγες.Εντελως φιλικα πως πρεπει να πω κατι που προσεξα κ ευχομαι να κανω λαθος.Παντα διαβαζω τα σχολια για τυχον παρατηρησεις ή και "διορθωσεις"της συνταγης..δεν μου αρεσε καθολου πως παρολο πουδιαβαζω ερωτησεις κ σχολια,δεν εχω διαβασει ουτε μια απαντηση σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...