Print Friendly and PDF

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Σπιτική πορτοκαλάδα

Να την πιείς στο ποτήρι!!!
DSCN9462

Υλικά 
3 1/2 κούπες νερό
1/2 κούπας ζάχαρη
1 κούπα φρέσκο χυμό πορτοκάλι
1 κ.σ. λεμόνι


Εκτέλεση
Βάζουμε σε κατσαρόλα στη φωτιά σε μέτρια θερμοκρασία τη
μισή κούπα ζάχαρη μαζί με μισή κούπα από το νερό.
Ανακατεύουμε να λιώσει και να δημιουργηθεί ένα απλό σιρόπι.

DSCN9440

Χαμηλώνουμε τη φωτιά και προσθέτουμε το χυμό πορτοκάλι και το λεμόνι.

DSCN9441

Ανακατεύουμε και αφήνουμε το μείγμα να ζεσταθεί για 2-3 λεπτά.
Δεν χρειάζεται να βράσει!

DSCN9442

Κατεβάζουμε από τη φωτιά προσθέτουμε τις υπόλοιπες 3 κούπες νερό.

DSCN9443

Αφήνουμε να κρυώσει αρκετά,περνάμε από σουρωτήρι σε
καθαρό μπουκάλι και βάζουμε στο ψυγείο.
Σερβίρουμε την πορτοκαλάδα κρύα με μπόλικα παγάκια!!!

DSCN9456

ΣΗΜ:Είναι καλύτερα να φτιάξουμε την πορτοκαλάδα από την προηγούμενη μέρα
και να την καταναλώσουμε από την επόμενη και μετά.
Όσο στέκεται,αν καταφέρετε να αντισταθείτε στη δροσιά της…,γίνεται
ακόμη καλύτερη!

DSCN9468

5 σχόλια:

  1. αλεξανδρα συγχαρητηρια για τις καταπληκτικες συνταγες που μας δινεις.βρηκα το blog σου πριν απο λιγες μερες και ηδη εχω φτιαξει τουλαχιστον 7 απο τις συνταγες σου.η λεμοναδα σου που εφτιαξα ηταν καταπληκτικη!
    ηθελα να σε ρωτησω οσον αφορα την ζαχαρη στην πορτοκαλαδα, θα μπορουσα να την αντικαταστησω με μελι?

    Νατασσα απο Μυτιληνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Νατάσσα από την ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Μυτιλήνη
      (μη μου πεις ότι είσαι κι από την απάνω σκάλα...ο άντρας μου είναι από κει...μικρός ο κόσμος ε;)
      Λοιπόν Νατάσσα με μέλι δεν έτυχε να φτιάξω τη συγκεκριμένη συνταγή όμως δεν βλέπω και το λόγο να μη γίνεται.
      Και βέβαι να τη φτιάξεις είμαι σίγουρη ότι θα γίνει φανταστική!!!


      Αυτά από μένα,χαίρομαι που ανακαλύπτοντας τη σελίδα μου
      δοκίμασες πράγματα που σου άρεσαν.

      Εύχομαι καλή επιτυχία σε ό,τι και να κάνεις.
      Α.

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστω που απαντησες τοσο γρηγορα,στ'αληθεια εχω ενθουσιαστει με τις συνταγες που βρισκω εδω.κανεις καταπληκτικη δουλεια.δεν ειμαι απ΄την επανω σκαλα όχι, αλλα ο κοσμος ειναι οντως πολυ μικρος γιατι ο δικος μου συζυγος ειναι απ΄την Κομοτηνη!
      τα μπατον σαλε που εφτιαξα πριν 4 μερες δεν υπαρχουν πια και την επομενη φορα θα φτιαξω διπλη δοση.
      εχεις ερθει στο νησι απ'οτι καταλαβα και χαιρομαι πολυ που σου αρεσε.θα χαρω πολυ να τα λεμε μεσω των συνταγων σου.περιττο να σου πω οτι ο τροπος που παρουσιαζεις οτι φτιαχνεις απλα δεν υπαρχει!πολλα φιλια Αλεξανδρα μου.
      Νατασσα απο ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

      Διαγραφή
    3. Αν έχω έρθει λέει!!!
      Αμέτρητες φορές!!!
      Τη λατρεύω τη Μυτιλήνη!!!!

      Από τα πιο όμορφα μέρη της Ελλάδας μας
      κι ας μην την προωθούν όσο της αξίζει!!!

      Χάρηκα πολύ Νατάσσα μου για όλα όσα μου γράφεις.

      Και βέβαια θα τα λέμε στο εξής...
      Πολλά φιλάκια κι από μένα:))
      Α.

      Διαγραφή
  2. Αλεξάνδρα καλησπέρα!! Συγχαρητήρια για τις συνταγές σου, πραγματικά είναι υπέροχες!!! Η πορτοκαλάδα για πόσο μπορεί να διατηρηθεί στο ψυγείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...