Print Friendly and PDF

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Χαλβάς με κακάο

Μην τον “χαλβαδιάζετε”……
Δοκιμάστε τον!!!

Συνταγές..

Υλικά
3/4 κούπας ηλιέλαιο (ή ακόμη καλύτερα σησαμέλαιο)
2 κούπες σιμιγδάλι χοντρό
4 κ.σ. κακάο
4 κούπες νερό
3 κούπες ζάχαρη

Εκτέλεση
Βάζουμε σε κατσαρόλα τη ζάχαρη και το νερό να
βράσουν.Μόλις πάρει βράσει το σιρόπι μας και
λιώσει η ζάχαρη,κατεβάζουμε από τη φωτιά.

SV101699

Σε ένα τηγάνι βάζουμε το λάδι που θα χρησιμοποιήσουμε
με το σιμιγδάλι και τα καβουρδίζουμε μέχρι να
πάρουν χρώμα.

SV101700

Προσθέτουμε το κακάο και ανακατεύουμε καλά.

SV101702

Ρίχνουμε αμέσως και με προσοχή(γιατί πιτσιλάει)
το σιρόπι. Ανακατεύουμε,σε μέτρια φωτιά,μέχρι
να φουσκώσει ο χαλβάς και να απορροφηθούν
όλα τα υγρά.

SV101709

Αδειάζουμε το χαλβά στο σκεύος που θέλουμε και
σκεπάζουμε με μεμβράνη την επιφάνεια μέχρι να
κρυώσει.

SV101711

Αναποδογυρίζουμε σε πιατέλα και σερβίρουμε!!!

DSCN3178_thumb[17]

6 σχόλια:

  1. Δεν έχω φάει ποτέ χαλβά με κακάο!
    Θα τη δοκιμάσω αύριο-μεθαύριο οπωσδήποτε τη συνταγή Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας χαλβάς, μα τί χαλβάς!!! Τέλειος Αλέκα μου, έτσι ζεστός που ήταν όταν τον έφτιαξα δοκίμασα δεν άντεξα!!
    Σοκολατένιος!! μιαμ!!
    Ευχαριστώ !!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι φανταστικος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    πεντανοστιμος και πανευκολος!
    ευχαριστουμε Αλεξανδρα .... <3 <3
    ΝΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!ναι,είναι αλήθεια ότι αυτός ο χαλβάς
      δεν παίζεται!!!
      Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου Νένα μου!!!
      Να έχεις μια όμορφη και "νόστιμη" μέρα!

      Φιλικά
      Α.

      Διαγραφή
  4. Κυρία Αλεξανδρα, η αληθεια ειναι πως οποια συνταγη σας και να εχω φτιαξει , ειναι αριστουργημα!!! Αγαπημενο μου γλυκο - και ολης της συντροφιας μου- ο πορτοκαλενιος χαλβας. Τοσο ελαφρυς και δρισιστικος! Τωρα που η πολλη ζεστη υποχωρησε, θα φτιαξω και τον σοκολατενιο. Ειμαι εκ των προτερων σιγουρη οτι θα ειναι χαρμα! Σας ευχαριστω που διευρυνατε τους γευστικους μου οριζοντες. Κικη Δέδε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...