Print Friendly and PDF

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Aλμυρά κουλουράκια με καρότο

Ευχαριστώ την πολύ πολύ καλή μου
φίλη Αγγελική που μου επέτρεψε να
ανεβάσω την τόσο επιτυχημένη
συνταγή της!!!!


DSCN0095

Υλικά
1 καρότο τριμμένο στον τρίφτη
1 κούπα ηλιέλαιο
1/4 κούπας νερό
1/2 κ.γ. αλάτι
1 κ.γ. μπέικιν πάουντερ
λίγο πιπέρι
2 κούπες αλεύρι περίπου και λίγο παραπάνω

Εκτέλεση
Ετοιμάζουμε το καρότο.

DSCN0003

Βάζουμε όλα μαζί τα υλικά σε μπολ,το αλεύρι δεν το βάζουμε
όλο από την αρχή,το προσθέτουμε σταδιακά.
Ζυμώνουμε μέχρι να πάρουμε μια εύπλαστη ζύμη που να
μην κολλάει στα χέρια και στα τοιχώματα του μπολ.

DSCN0005

DSCN0007

DSCN0009

Πλάθουμε κουλουράκια σε ό,τι σχήμα θέλουμε και
αραδιάζουμε σε ταψί.

DSCN0014

Ψήνουμε στους 200 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο,για 10
λεπτά στις αντιστάσεις πάνω κάτω και 5 λεπτά στον αέρα.

DSCN0084 

ΣΗΜ:Μπορούμε να φτιάξουμε τα κουλουράκια με σοταρισμένο σπανάκι
ή με παρμεζάνα οπότε σε αυτή τη περίπτωση παραλείπουμε το αλάτι!
Αυτά τα κουλουράκια εκτός από νηστίσιμα είναι και light!!!


DSCN0090

6 σχόλια:

  1. Η συνταγη ειναι πολυ καλη! Εχω αντικαταστησει το νερο με λευκο κρασι και μου αρεσει περισσοτερο! Ειρηνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την έχω φτιάξει πολλές φορές, και σε σχήμα κριτσινιού ή μπισκότου, και με αλεύρι ολικής.
    Μια πολύ εύκολη συνταγή με λίγα υλικά!!
    Πολύ καλό για σνακ,μόνο που δεν μπορείς να φας μόνο ένα!!
    =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μόλις τα έφτιαξα κι εγώ! πολύ νόστιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι καταπληκτική συνταγή!!! Να την δοκιμάσετε οπωσδήποτε! Συγχαρητήρια Αλεξάνδρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βουρυτο δεν βαζετε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα, πιστεύετε ότι αν βάλω ελαιόλαδο αντί για ηλιέλαιο θα υπάρξει προβλημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...