Print Friendly and PDF

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Γαλακτομπούρεκο

Εδώ δε μιλάμε…απλά απολαμβάνουμε!!!
SV101013_thumb4  

Υλικά
1 κούπα σιμιγδάλι ψιλό
6 κ.σ. κοφτές κορν φλάουρ
1 1/2 κούπα ζάχαρη
ελάχιστο αλάτι
6 κούπες γάλα
1 γεμάτη κουταλιά φρέσκο βούτυρο
6 αβγά
βανίλια
300 γρ. φύλλο Βηρυτού
3/4  κούπας βούτυρο λιωμένο για το άλειμμα των φύλλων

για το σιρόπι
1 1/2 κούπα ζάχαρη
1/2 κούπα νερό

Εκτέλεση
Αναμειγνύουμε το σιμιγδάλι,το κορν φλάουρ,τη
μία κούπα από τη ζάχαρη και ελάχιστο αλάτι.

SV100972

Βράζουμε το γάλα και ρίχνουμε το μείγμα σιμιγδαλιού
ενώ ανακατεύουμε γρήγορα.

SV100971

SV100974

Όταν γίνει πηχτή κρέμα,την αποσύρουμε από τη
φωτιά και προσθέτουμε το βούτυρο.

SV100983

SV100984

Χτυπάμε στο μίξερ τα αβγά με την υπόλοιπη ζάχαρη
(μισή κούπα),μέχρι να πήξουν.

SV100987 

Προσθέτουμε τη βανίλια και ρίχνουμε τμηματικά το
μείγμα στην κρέμα,ενώ την ανακατεύουμε συνεχώς.

SV100988

SV100990

Τη σκεπάζουμε με πλαστική μεμβράνη που πρέπει
να ακουμπάει επάνω στην κρέμα και την αφήνουμε
να κρυώσει.
Στρώνουμε σε μέτρια βουτυρωμένο ταψί  27χ38εκ.
τα 2/3 από τα φύλλα.
Αλείφουμε κάθε φύλλο με βούτυρο. 
Αφήνουμε τα κομμάτια που περισσεύουν να πέφτουν
γύρω-γύρω έξω από το ταψί.

SV100995

Απλώνουμε μέσα την κρέμα και τη σκεπάζουμε με
τα φύλλα που εξέχουν.
Τα βουτυρώνουμε και πάλι.

SV100996

Βάζουμε πάνω τα υπόλοιπα φύλλα,ενώ αλείφουμε
κάθε φύλλο με μπόλικο βούτυρο.Χαράζουμε
επιφανειακά το γαλακτομπούρεκο σε φαρδιές
λουρίδες και περιχύνουμε με το υπόλοιπο βούτυρο.

SV100999

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς επί 45
λεπτά περίπου,μέχρι να ροδίσει η επιφάνεια του.
Όταν κρυώσει,το περιχύνουμε με το ζεστό σιρόπι.

SV101019_thumb4

για το σιρόπι
Βράζουμε για 5 λεπτά τη ζάχαρη με το νερό.
  
SV101021_thumb27

Η συνταγή είναι της κυρίας Παραδείση.

3 σχόλια:

  1. To ωραιότερο γαλακτομπούρεκο που έχουμε φάει ποτέ!! Το πρωί το έφτιαξα γιατί ο παππούς μου έχει γενέθλια και είναι το αγαπημένο του γλυκό!(χαχαχα)! Αυτή τη στιγμή ζήτημα αν έχουν μείνει τρια κομμάτια!!! Είναι καλύτερο και από γαλακτομπούρεκο φημισμένων ζαχαροπλαστείων και δεν υπερβάλλω!!! Οι αναλογίες εξαιρετικές!!! Χίλια μπράβο!!!

    Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θά ήθελα να το δοκιμάσω,όμως ηδοσολογια για το σιρόπι μου φαίνεται μικρή,σιροπιαζεται τέλεια σε σχέση με το μέγεθος του ταψιου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το έκανα και εγώ χτες για τον άντρα μου μιας και εμένα δεν μου αρέσει....
    Ένα έχω να πω... Είναι τόοοοοοοοοοσο λαχταριστό και υπέροχο που μπήκα στον πειρασμό και έφαγα και εγώ!
    Είναι Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο !!!!
    Να το δοκιμάσετε οπωσδήποτε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...