Print Friendly and PDF

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Τυροπιτάκια με τυρί κρέμα

Γίνονται αν-“άρπαχτα”!!!

DSC_0009

Υλικά
3/4 κούπας ηλιέλαιο
1 ασπράδι αβγού ελαφρά χτυπημένο
1 κούπα γιαούρτι (αγελαδίτσα)
1/3 κ.γ. σόδα
1 κ.γ. αλάτι κοφτό (μετράμε με κουταλάκι των 5 ml)
1 κ.σ. μαυροκούκι (μαύρο σουσάμι)
αλεύρι όσο πάρει για να γίνει η ζύμη μαλακή

για τη γέμιση
creem cheese
ένα κρόκο για το άλειμμα

Εκτέλεση
Χτυπάμε ελαφρά σε μπολ το ασπράδι και προσθέτουμε τα υπόλοιπα
υλικά εκτός από το αλεύρι.

DSCN7018

DSCN7019

DSCN7021

Ανακατεύουμε ελαφρά και προσθέτουμε σταδιακά αλεύρι μέχρι να
πάρουμε μια ζύμη απαλή που να μην κολλάει.

DSCN7022

DSCN7023

Παίρνουμε κομματάκια ζύμης και τα ανοίγουμε όπως κάνουμε για
όλα τα τυροπιτάκια.Βάζουμε στο κέντρο ένα κουταλάκια του γλυκού
γεμάτο κρέμα τυρί και τα κλείνουμε.

DSCN7025

Αραδιάζουμε σε ταψί και τα αλείφουμε με κρόκο αβγού.

DSCN7027

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180-200 βαθμούς C,
σε προθερμασμένο,φούρνο με αντιστάσεις πάνω κάτω,
μέχρι να ροδίσουν.

DSC_0021

ΣΗΜ: Με τα παραπάνω υλικά βγαίνουν περίπου 23-25 τυροπιτάκια.

DSC_0029

4 σχόλια:

  1. Φαίνονται καταπληκτικά, ειδικά η ζύμη!!
    Αλλά, όπως και στις "λουκανικόπιτες της Αλέκας", χρησιμοποιείτε κούπες... που μας μπερδεύουν λίγο εμάς τις "καινούργιες" στη μαγειρική:-) Μήπως μπορείτε να μας πείτε τα ml όσον αφορά το λάδι και τα γραμμάρια όσον αφορά το γυαούρτι; Και το αλεύρι, είναι για όλες τις χρήσεις σε αυτή τη συνταγή;
    Και πάλι ευχαριστώ:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου φίλη.

      Η κούπα που χρησιμοποιώ για να μετράω ΠΑΝΤΑ και ΟΛΑ τα υλικά μου είναι η γνωστή κούπα μεζούρα με τις υποδιαιρέσεις
      της οποίας η χωρητικότητα είναι 250 ml.και την οποία μπορείς να βρεις παντού πλέον.Έτσι δεν χρειάζεται να ζυγίζεις τα υλικά(εκτός εξαιρέσεων).

      Αφού,όπως καταλαβαίνω,σου αρέσει πολύ η ενασχόληση με την κουζίνα θα σου πρότεινα να την προμηθευτείς και έτσι πολύ εύκολα θα μπορείς να υλοποιήσεις όλες τις συνταγές ,δικές μου και άλλες.
      Για το αλεύρι τώρα,
      να ξέρεις ότι όπου δεν διευκρινίζω διαφορετικά είναι για όλες τις χρήσεις!

      Λυπάμαι αν δεν μπορώ να σε βοηθήσω περισσότερο...

      Ελπίζω να τα ξαναπούμε....
      Φιλικά
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
    2. Γεια σου Αλεξάνδρα!

      Μεζούρες υπάρχουν πολλές και δεν δείχνουν όλες τις κούπες (η δικιά μου δεν την έχει). Εγώ έως τώρα είχα την εντύπωση πως μια κούπα είναι 240ml και αυτό μου είχε μείνει από το "άλλο" blog.

      Σήμερα πχ λέει πως 1 κούπα γάλα = 240ml αλλά 1 κούπα λάδι=220 ml!!!
      Τι σόι κούπα είναι αυτή που "μαζεύει" με το λάδι; Μου λες;;; :)

      Διαγραφή


    3. Καλησπέρα Γιάννη μου!
      Είσαι καλά;

      Για να ξέρεις εγώ χρησιμοποιώ αυτήν εδώ την κούπα:
      http://www.fantes.com/images/7176-2measuring_cups.jpg

      Καλό βράδυ
      Αλεξ.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...