Print Friendly and PDF

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Μαρμελάδα φράουλα

Πανέμορφη !
Πανεύκολη !
Πεντανόστιμη!



DSCN6896
Υλικά
500 γρ. φράουλες
χυμό από ένα μέτριο λεμόνι
100 γρ. ζάχαρη

Εκτέλεση
Καθαρίζουμε,πλένουμε και στραγγίζουμε πολύ καλά τις φράουλες σε
χαρτί κουζίνας.
Τις βάζουμε από το προηγούμενο βράδυ σε μπολ με τη ζάχαρη και το
χυμό από το λεμόνι.

DSCN6899

Την επόμενη μέρα αδειάζουμε το περιεχόμενο του μπολ σε κατσαρόλα με
βαρύ πάτο και βάζουμε στο μάτι της κουζίνας,επάνω σε δυνατή φωτιά,
μέχρι να αρχίσει να βράζει.

DSCN6870

DSCN6872

Όταν αρχίσει να βράζει,χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία
Αν το μάτι της κουζίνας μας είναι για παράδειγμα από το 1 μέχρι
το 3 κατεβάζουμε στο 2.
Βράζουμε σε αυτή τη θερμοκρασία για 20 λεπτά.
Αν χρειαστεί,προσθέτουμε επιπλέον ζάχαρη,σύμφωνα πάντα με το γούστο μας.
Κατεβάζουμε τις φράουλες από τη φωτιά και τις πατάμε να λιώσουν
περισσότερο ή λιγότερο,πάλι σύμφωνα με το δικό μας γούστο
(εμένα μου αρέσει να υπάρχουν και μεγαλύτερα
κομμάτια φρούτου μέσα στη μαρμελάδα).

DSCN6908

Βάζουμε και πάλι στη φωτιά.
Βράζουμε άλλα 10 με 15 λεπτά το πολύ και κατεβάζουμε από το μάτι.
Αδειάζουμε σε αποστειρωμένο βάζο.

DSCN6876

Φυλάσσουμε τη μαρμελάδα στο ψυγείο,αφού κρυώσει πολύ καλά.
Με τα παραπάνω υλικά φτιάχνουμε μαρμελάδα για να γεμίσουμε
ένα βαζάκι μαρμελάδας του εμπορίου.

DSCN6894

Είναι μια σίγουρα επιτυχημένη συνταγή και φυσικά πανεύκολη!
Αν μπείτε στη διαδικασία να τη δοκιμάσετε είμαι σίγουρη ότι
πολύ δύσκολα θα φτιάξετε κάποια άλλη συνταγή στο μέλλον.

Συνταγές..12

5 σχόλια:

  1. ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΖΕΣΤΗ ΣΤΟ ΒΑΖΟ Η ΤΗΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΥΩΣΕΙ ΠΡΩΤΑ??ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΜΕ ΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΝΩ ΤΟ ΒΑΖΟ?? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή βδομάδα.

      Η μαρμελάδα μπαίνει ζεστή στα βάζα όπως καταιβαίνει από την φωτιά,μετά την αφήνουμε να κρυώσει για να τη βάλουμε στο ψυγείο ή να τη φυλλάξουμε στο ντουλάπι(εγώ προτιμώ το πρώτο).

      Για την αποστείρωση των βάζων κοίταξε εδώ:
      http://magyreuontas.blogspot.gr/2012/07/blog-post_1234.html

      Και πάλι καλημέρα,
      Α.

      Διαγραφή
  2. Πραγματικα δεν εχω κανενα λογο ν'ανατρεξω σε αλλη συνταγη!
    Πρωτη φορα εφτιαξα μαρμελαδα στη ζωη μου κ γευομενη το αποτελεσμα ενιωσα να ψηλωνω 10 ποντους απο καμαρι! Αληθεια??? Παν-φανταστικη!!!
    Τα συγχαρητηρια πλεον ειναι λιγα για εσενα Αλεξανδρα μου..σε ευχαριστω πολυ πολυ, γιατι οταν θελω να ΄μπω' στην κουζινα ξερω πριν που να εχω ψαξει!!!
    Να εχεις μια ομορφη ημερα αυριο!
    Σε φιλω πολυ πολυ!
    Εβιτα


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. την ξεκινησα περυσι τη συνταγουλα αυτη να την φτιαχνω κ συνεχιζω κ φετος κ σιγουρα θα συνεχισω να την φτιαχνω γιατι μου αρεσει η γλυκοξινη γευση στη μαρμελαδα φραουλα.η μικρη μου παραλλαγη ειναι στο χρονο βρασιματος,οπου βραζω περ. ενα τεταρτακι περισσοτερο τη μαρμελαδα για να δεσει λιγο περισσοτερο.Ειναι οντως φανταστικη κ πολυ ευκολη συνταγη!Ευχαριστουμε!
    Αννα Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα την δοκιμάσω σίγουρα Αλεξάνδρα, μόνο και μόνο επειδή έχει τόσο λίγη ζάχαρη, γιατί όσες έχω κάνει ως τώρα βγήκαν πολύ γλυκές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...