Print Friendly and PDF

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Σοκολατένιο κέικ με πορτοκάλι και γλάσο cream cheese

Μην ξεχάσετε το γλάσο!!!

DSCN5272 


Υλικά
4 αβγά
2 κούπες ζάχαρη
1 κούπα ελαιόλαδο
1 κούπα γιαούρτι(στραγγιστό ή κανονικό) 
3 ¼ κούπες αλεύρι
¼ κούπας κακάο
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
½ κ.γ.αλάτι
1 ¼ κ.σ. ξύσμα πορτοκάλι 
100 γρ. ψηφίδες σκούρας σοκολάτας ή και λευκής ή 100 γρ,κουβερτούρα σε μικρά κομμάτια

Eκτέλεση
Σε μπολ χτυπάμε μαζί τα αβγά με το γιαούρτι,το λάδι και
τη ζάχαρη,περίπου 5 λεπτά.

DSCN5211

Σε άλλο μπολ ανακατεύουμε και κοσκινίζουμε το αλεύρι
με το μπέικιν,το αλάτι και το κακάο.

DSCN5210

Προσθέτουμε στο μείγμα των αβγών το ξύσμα και στη συνέχεια
λίγο λίγο το μείγμα του αλευριού αφού το ξανακοσκινίσουμε.
Συνεχίζουμε να χτυπάμε μέχρι να ενωθεί το μείγμα.

DSCN5213

DSCN5214

Τέλος,ρίχνουμε μέσα και τις ψηφίδες σοκολάτας και ανακατεύουμε απαλά
να ενσωματωθούν.

DSCN5215

Βάζουμε το μείγμα σε βουτυρωμένο και ελαφρώς αλευρωμένο ταψί 27x37εκ..

DSCN5216

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 175 βαθμούς για περίπου 30 λεπτά.
Σε φόρμα για κέικ θέλει περίπου 50 λεπτά.

Συνταγές..19

Συνταγή για το κέικ από τη φίλη μου Άννα Μαρία

Γλάσο cream cheese
Το Θεϊκό!!!

Υλικά
225 γρ. cream cheese σε θερμοκρασία δωματίου
1/2 κούπας βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
2-3 βανίλιες
2 κούπες άχνη ζάχαρη κοσκινισμένη

Αν θέλουμε το γλάσο σοκολατένιο,προσθέτουμε στο μείγμα 1/4 με 1/2 κούπας
κακάο κοσκινισμένο,ανάλογα με το πόσο έντονο το θέλουμε!

Εκτέλεση
Χτυπάμε πολύ καλά το τυρί με το βούτυρο και τις βανίλιες.

DSCN5230

DSCN5231

Προσθέτουμε σταδιακά την άχνη.

DSCN5234

Χτυπάμε να ενσωματωθεί.

DSCN5235

Αν κάνουμε το γλάσο σοκολατένιο,προσθέτουμε το κακάο και χτυπάμε λίγο ακόμη.

DSCN5236

Βάζουμε στο ψυγείο να κρυώσει και γαρνίρουμε κέικ μικρά ή μεγάλα
και  μπισκότα.Θα ενθουσιαστείτε με τη γεύση του!!!

Συνταγές..2

2 σχόλια:

  1. Φανταστικό γλυκό Αλεξάνδρα μου!!!! Και το γλασο απίστευτο!!!! Ότι έχω φτιάξει από εσένα γίνεται τέλειο...!!!! Οι ακριβείς αναλογίες στα υλικά και στα μεγέθη των ταψιων δίνουν σίγουρη επιτυχία...!!!! Τα κοριτσια μου και ο άντρας μου σε έχουν λατρέψει και βέβαια όσοι έχουν δοκιμάσει αυτά που φτιάχνω από εσένα!!!! Σου ευχόμαστε όλοι μια καλή χρονιά γεμάτη αγάπη!!!
    -Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινακι μου, καλη χρονια κι απο μενα σε όλους σας κι ας μη σας γνωριζω προσωπικα :)

      Δεν απαντω πλέον σε σχολια,
      δεν θα μπορουσα ομως να κανω το ιδιο και με το δικο σου.
      Πως να μην απαντησεις σε τοσο ομορφα λόγια!!!!
      Χαιρομαι πολύ γλυκια μου,που ευχαριστιέστε τις συνταγες μου. Ειναι ΟΛΕΣ δοκιμασμενες και δοσμενες με ακριβεια, για να μην πετατε χρονο και χρημα βεβαιως βεβαιως.....
      Καλη συνεχεια κουκλα μου καλή επιτυχία και απολαυση σε ό,τι κι αν δοκιμασεις στη συνεχεια...

      Φιλακια πολλά
      Α>

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...