Print Friendly and PDF

Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Ζύμη για πίτσα

Τι να πω για να περιγράψω αυτό το ζυμάρι……


DSCN6606_thumb[20]


Υλικά
50 γρ. μαγιά νωπή
1/2 κιλό γάλα
1 φλιτζάνι καλαμποκέλαιο
1 αβγό ελαφρά χτυπημένο
1 κ.γ. αλάτι
ελάχιστη ζάχαρη
αλεύρι όσο πάρει(περίπου 8 κούπες)


Εκτέλεση
Ζεσταίνουμε ελάχιστα το γάλα και το
βάζουμε σε ένα μπολ.

SV105806

Προσθέτουμε τη μαγιά και όλα τα υπόλοιπα υλικά,
εκτός από το αλεύρι , το οποίο το προσθέτουμε
σιγά σιγά μέχρι να πάρουμε ένα ζυμαράκι μαλακό.

SV105808

Ζυμώνουμε καλά.Χωρίζουμε σε κομμάτια ανάλογα
πόσο παχύ μας αρέσει να είναι το ζυμάρι
της πίτσας μας,εγώ τη συγκεκριμένη ποσότητα την
χωρίζω στα 3! Βάζουμε σε σακουλάκια τροφίμων
και φυλάσσουμε στην κατάψυξη.

SV105811

Το κομμάτι που κρατήσαμε το βάζουμε
σε ελαφρά λαδωμένο ταψί.

SV105813

Το απλώνουμε με το χέρι μας ομοιόμορφα.

SV105814

Αφήνουμε να φουσκώσει και απλώνουμε επάνω
τα υλικά της αρεσκείας μας.

SV105817

SV105820

Ψήνουμε στους 180-200 βαθμούς να ροδίσουν οι άκρες,περίπου μισή ώρα.

DSCN6614_thumb[15] 

ΣΗΜ:Φτιάξτε με το ίδιο ζυμάρι αφράτα πεϊνιρλί και καλτσόνε.

DSCN6605_thumb[9]

22 σχόλια:

  1. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΚΗΜΑΣΑ ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣΑ ΣΕ 4 ΜΕΡΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΠΟΙΟ ΝΟΣΤΗΜΟ ΚΑΙ ΤΡΑΓΑΝΟ ΖΥΜΑΡΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
    ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΗΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα,Χριστινάκι μου!

    Χαίρομαι που σου άρεσε το ζυμαράκι και
    ακόμη περισσότερο χαίρομαι που ξαναβρεθήκαμε!

    Καλά Μα...γυρέματα
    Αλεξάνδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτη η ζύμη είναι τέλεια!!!την έφτιαξα πριν από καιρό,την έβαλα κ στην κατάψυξη και με ξελάσπωσε μια χαρά όποτε την χρειάστηκα,ούτε να τρέχω να ξαναζυμώνω ,ούτε τίποτα!Αλεξάνδρα μου θέλω να την φτιάξω απόψε και διαπίστωσα πως η φρέσκια μαγιά που έχω έχει χαλάσει,να βάλω λες 2 φακελάκια ξερή ή δεν θα μου πετύχει? Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιωάννα μου,καλησπέρα.

    Χαίρομαι που βρήκες τόσο ενδιαφέρουσα τη συνταγή μου.

    Μπορείς να βάλεις ξερή μαγιά(αν κι εγώ προτιμώ
    πάντα τη φρέσκια σε τέτοιες ζύμες).
    Ένα φακελάκι είναι αρκετό νομίζω.
    Σου εύχομαι καλή επιτυχία.

    Φιλάκια πολλά,
    Αλεξάνδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αναγκαστικά χρησιμοποίησα ξερή,το ζυμαράκι δεν φούσκωσε τόσο πολύ κ εύκολα όπως με την φρέσκια αλλά σε γεύση ήταν μια χαρά ,και φυσικά το υπόλοιπα μπήκε στην κατάψυξη για μελλοντικη χρήση :) Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,Ιωάννα μου,είναι αυτό που σου έγραψα παραπάνω,
      αυτές οι ζύμες γίνοντε πολύ καλύτερες με φρέσκια μαγιά.

      Δεν πειράζει την άλλη φορά
      δεν θα αφήσεις να σου χαλάσει η φρέσκια.

      Α! και ένα μυστικό που ίσως δεν ξέρεις,χώρισε τη μαγιά σου (αν παίρνεις μεγάλη συσκευασία από το φούρνο)στα γραμμάρια που θες και βάλτα σε σακουλάκια τροφίμων,ρίξ'τα στην κατάψυξη και έτσι η μαγιά σου δεν πρόκειται να χαλάσει ποτέ ξανά!!!!!!!!!!!


      Πολλά φιλάκια πό μένα:)
      Αλεξ.

      Διαγραφή
  6. Αλεξάνδρα,και εγώ συνήθιζα να έχω μαγιά στην κατάψυξη,αλλά και πάλι δυστυχώς δεν ήταν το ίδιο.Θαρρείς και χάνει την δύναμη της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και κάνεις 3 ταψιά! Μπράβο! Σίγουρα θα το δοκιμάσω!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σχεδόν πάντα έχω μαγιά στην κατάψυξη αλλά την προηγούμενη εβδομάδα κάτι έπαθε το ψυγείο μου κ δεν πάγωνε σωστά κ παρόλο που μετέφερα την μαγιά σε άλλη κατάψυξη όταν την χρειάστηκα την έβγαλα να ξεπαγώσει και έγινε σαν μια ρευστή μάζα!Μάλλον χάλασε από το πέρα δώθε :D όπως και να έχει η πίτσα μας βγήκε μια χαρά! Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλεξάνδρα μου τι να πει κανείς γι αυτήν την πίτσα έγινε εξαιρετική!!!!! Φάγανε και τα τρία ταψιά που έφτιαξα πάλι καλά που δεν φάγανε και τα ταψιά χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΡΟΔΟΣΕΙ ΠΟΤΕ ....!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εφτιαξα χθες αυτή την ζύμη και ήταν η ωραιότερη πίτσα που έχω φτιάξει!! Σ΄ευχαριστούμε πολύ Αλεξάνδρα για τις ωραίες συνταγές σου αλλά κυριότερο τις ωραίες σου παρουσιάσεις, εμένα προσωπικά με διευκολύνει πολύ που βλέπω αναλυτικά την εκτέλεση της κάθε συνταγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα τέλεια, υπέροχη έφτιαξα την μισή δόση και δεν έμεινε ψιχουλο .
    Στην κατάψυξη την διατηρώ μόνο σε μπάλλα η μπορώ να την ανοίξω σε φύλλο για να την έχω έτοιμη _καθότι εργαζόμενη- και εάν ναι την ψήνω παγωμένη ή πρέπει πρώτα να ξεπαγώσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου φίλη.

      Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε η συνταγή μου.

      Το ζυμαράκι μπορεις να το ανοίξεις και να το βάλεις στην κατάψυξη,πρέπει όμως πρώτα να το ξεπαγώσεις,να φουσκώσει λίγο και μετά να το ψήσεις.

      Τουλάχιστον εγώ ετσι το κάνω όλα αυτά τα χρόνια που το φτιάχνω.

      Σου εύχομαι καλά μα...γυρέματα
      Καλό βράδυ,
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  13. Αν δεν έχω καλαμποκέλαιο μπορώ να βάλω ελαιόλαδο?
    Ειρήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επειδη υπαρχουν πολλες σαλτσες...ποια προτεινετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλή μου φίλη.

      Εγώ στην πίτσα μου δεν βάζω ΠΟΤΕ κάποια ψημένη σάλτσα.
      Πάντα αλατίζω ελαφρά το ζυμαράκι (όπως είναι έτοιμο φουσκωμένο στο ταψί) ρίχνω 2-3 κ.σ. ελαιόλαδο και μετά απλώνω επάνω 3-4 κ.σ. κον κασέ.
      Αυτό είναι είναι όλο!
      Συνεχίζεις με τα υπόλοιπα υλικά που προτιμάς
      και πίστεψε με η πίτσα που θα φτιάξεις θα είναι απλά ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!

      Καλή συνέχεια από μένα,
      Α.

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν μπορώ να χρησιμοποιήσω ελαιόλαδο και σε τι ποσότητα και αν μπορώ να βάλω αλεύρι ολικής άλεσης?Ευχαριστώ πολύ. Αν βάλω φρέσκια ντομάτα πρέπει να την ψήσω ή να την τρίψω από επάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τ Ε Λ Ε Ι Α !!!! Αλεξανδρακι μου εγω φτιαχνω το ζυμαρακι το βραδυ το βαζω στο ταψακι το σκεπαζω με σακουλα τροφιμων και την φτιαχνω την αλλη μερα,μυστικο απο τον ξαδερφο μου που εχει πιτσαρια..και γινεται λεπτη και τραγανη γιαμι γιαμι Μπραβο σου Αλεξανδρακι μου <3
    Ελενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλεξάνδρα μου είχα καλεσμένους και εμπιστευτηκα τις συνταγές σου γιατί φαινόταν τελείες από τις φωτογραφίες και βγήκα ασπροπροσωπη .Εκανα την πίτσα και την μηλοπιτα τρίτη ,να είσαι πάντα καλά και να μας δίνεις ωραίες συνταγές με τις υπέροχες φωτογραφίες σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλησπερα.....ποιο αλευρι ειναι το καλυτερο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ξετρελαθηκαμε με το ζυμαρακι σου! Σ'ευχαριστουμε οικογενειακως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...