Print Friendly and PDF

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Μπομπότα

Η καλύτερη!!!

SV100389

Υλικά
1 ποτήρι λάδι
5 αβγά
1 σουρωτή
400 γρ. τυρί φέτα
1 φακελάκι(2 κ.σ.) μπέικιν πάουντερ
10 κουταλιές καλαμποκάλευρο
10 κουταλιές αλεύρι για όλες τις χρήσεις
αλάτι (αν χρειαστεί)

Εκτέλεση
Χτυπάμε ελαφρά τα αβγά.

SV100370

Προσθέτουμε το λάδι,

SV100371 

τη σόδα,

SV100373

τη φέτα,

SV100374

τα 2 αλεύρια και το μπέικιν.

SV100375

Ανακατεύουμε να γίνει ένα ομοιογενές μείγμα και αδειάζουμε
σε καλά βουτυρωμένο ταψάκι με διαστάσεις 23x28εκ.

SV100376

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς
για 1 ώρα,μέχρι να ροδίσει καλά.

SV100377

Δοκιμάστε την όταν θέλετε κάτι γρήγορο εύκολο και
νόστιμο είναι πραγματικά μια πολύ καλή λύση!

SV100390

4 σχόλια:

  1. Το τέλειο ! Είναι το κάτι άλλο ! Τρελαίνομαι για καλαμποκάλευρο, απλά εμένα δεν μου αρέσει και πολύ το λάδι και μου φάνηκε αρκετό, την άλλη φορά θα βάλω μισή κούπα, εκτός αν φταίει το ότι έβαλα ελαιόλαδο ! Φιλιά Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οντως η καλυτερη!!πολυ καλη κ πανευκολη συνταγη για ενα πολυ γρηγορο κ υγιεινο σνακ για ολους!!την εχω φτιαξει απειρες φορες κ για να κερασω!!οι καλυτερες εντυπωσεις απ ολους οσους την εχουν δοκιμασει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα,
    δεν έχω καταλάβει πως συνδυάζεται η σόδα ή ποια είναι η χρίση της σε εαυτήν την περίπτωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φτιάχνεις υπέροχα φαγητά! Έχω λίγο καιρό που διαβάζω το μπλογκ σου. Θα μπορούσα αντί για αλεύρι για όλες τις χρήσεις, να την κάνω όλη με καλαμποκάλευρό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...