Print Friendly and PDF

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Πιροσκί

Παραδοσιακό και ταυτόχρονα σύγχρονο!!!
Ένα σνακ που τρώγεται με το χέρι…

DSCN2516

Υλικά
7 γρ. μαγιά ξερή (ένα φακελάκι)
1/2 κ.γ.αλάτι
1/2 κ.γ. ζάχαρη
4 κ.σ. λάδι ή 1/4 κούπας
250 ml.χλιαρό γάλα
1 αβγό
500 γρ. αλεύρι

λάδι για το τηγάνισμα


Εκτέλεση
Βάζουμε όλα τα υλικά μαζί σε μπολ και τα ζυμώνουμε σε ενιαία ζύμη.

DSCN2492

DSCN2493

DSCN2494

DSCN2495

Αφήνουμε να φουσκώσει το ζυμάρι μας για μια ώρα
σκεπασμένο σε ζεστό περιβάλλον.

DSCN2496

DSCN2497

Ανοίγουμε φυλλαράκια ζύμης και τα γεμίζουμε με ό,τι
γέμιση θέλουμε εμείς,γλυκιά ή αλμυρή.

DSCN2498

Τα πλάθουμε στο σχήμα που έχει το σουτζουκάκι.Εγώ
για να είμαι σίγουρη ότι έχουν σφραγίσει καλά έχω
υιοθετήσει εδώ και χρόνια έναν άλλο τρόπο.
Σκεπάζω τη γέμιση με το φύλλο και με ένα ποτήρι κόβω
τα πιτάκια μου.Έτσι δε μου τρέχει ποτέ η γέμιση.

DSCN2499

DSCN2500

Τηγανίζουμε τα πιροσκί μας σε μπόλικο καυτό λάδι,μέχρι
να ροδίσουν ολόγυρα.

DSCN2501

Βγάζουμε σε χαρτί κουζίνας και σερβίρουμε όσο είναι ακόμη ζεστά.

 
DSCN2502

Μπορείτε να γεμίσετε τα πιροσκί με ό,τι μαρμελάδα σας αρέσει και να τα κάνετε γλυκά.

DSCN2518

Για αλμυρές γεύσεις βάλτε μέσα φέτα ή κιμά που σας περίσσεψε από τα
μακαρόνια σας αφού τον στραγγίσετε ΚΑΛΑ!

 
DSCN2511

Για ακόμη πιο κλασική γεύση φτιάξτε τα πιροσκί με πουρέ πατάτας ανακατεμένο
με σοταρισμένο φρέσκο κρεμμυδάκι και άνηθο.
Όνειρο!!!

DSCN2503

3 σχόλια:

  1. Aλεξανδρακι μου γινανε ΤΕΛΕΙΑ !! Μονο δυο προλαβα να φαω..Μπραβο κοπελα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπάρχει περίπτωση να αφαιρέσουμε γάλα και αυγό και να κάνουμε μια νηστίσιμη εκδοχή...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω υπ'όψιν μου νηστίσιμη εκδοχή μέχρι αυτή τη στιγμή,λυπάμαι.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...