Print Friendly and PDF

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Χαλβάς πορτοκαλιού

Σε ένα απλό,γραφικό ταβερνάκι σε κάποιο ορεινό χωριό
του Κιλκίς έχω ανακαλύψει αμέτρητα πιάτα,πραγματικά
μαργαριτάρια γεύσης.
Μελιτζάνα ψητή,Βατερλώ και τώρα ο χαλβάς πορτοκαλιού…
Ένα γλυκό χωρίς ίχνος λιπαρής ουσίας,δροσερό,αφού
διατηρείται στο ψυγείο και με εξαιρετική γεύση!!!


Συνταγές..2

Υλικά
7 ποτήρια νερό ή ζυγίστε 1500 γρ.
250 γρ. σιμιγδάλι χοντρό
2 βανίλιες
400 γρ. ζάχαρη(μπορείτε να βάλτε περισσότερη αν θέλετε το χαλβά ακόμη πιο γλυκό)
3 πορτοκάλια χυμό και ξύσμα
1/2 κούπας ινδοκάρυδο (προαιρετικά,αλλά του ταιριάζει πολύ)

ινδοκάρυδο για το πασπάλισμα

Εκτέλεση
Βάζουμε όλα μαζί τα υλικά σε κατσαρόλα.

IMG_1036

Αν βάλετε και ινδοκάρυδο θα το προσθέσετε και αυτό
μαζί με όλα τα υπόλοιπα υλικά.
Βάζουμε στο μάτι της κουζίνας σε μέτρια φωτιά
και βράζουμε το γλυκό ανακατεύοντας τακτικά.

IMG_1041

Όταν φουσκώσει το σιμιγδάλι και το μείγμα κάνει
φούσκες μέσα στην κατσαρόλα το γλυκό είναι έτοιμο.

IMG_1045

Αδειάζουμε το χαλβά είτε σε φόρμα είτε σε ταψί
και πασπαλίζουμε αμέσως με μπόλικο ινδοκάρυδο
για να κολλήσει.

IMG_1046

IMG_1049

Αφήνουμε να κρυώσει και βάζουμε στο ψυγείο.

DSCN8032

23 σχόλια:

  1. Σκεφτηκα,μιας και μου το θυμησε η Τασουλα,να πω οτι αυτος εδω ο χαλβας ειναι το κατι αλλο,τοσο δροσερος και ελαφρυς...και επιπλεον και νηστισιμος!!!Φτιαξτε το,θα δειτε τι ωραιος που ειναι!!!
    φιλικα,Α/Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο τελειότερος χαλβας που έχω φάει!! Ασε που η οικογένεια έφαγε το μισό πριν μπει στο ψυγείο!!! Μπράβα για όλες τις συνταγές Αλεξλανδρα μου! Οποια κ αν έφτιαξα ως τώρα μου πέτυχε απόλυτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόπη μου, χαίρομαι ιδιαίτερα
      που σας άρεσε η συνταγή μου.

      Να'σαι καλά.
      Α.

      Διαγραφή
  3. αλεξανδρα μπραβο!φανταστικη γευση και πανευκολη συνταγη!πολυ καλη δουλεια γενικα σε ολο το blog!ο δικος μου χαλβας παρολο που ηταν νοστιμοτατος δεν βγηκε τοσο πορτοκαλι οσο ο δικος σου!πιθανοτατα να ηθελε περισσοτερο χυμο ή ξυσμα?σε ποιο χωριο του κιλκις αναφερεσαι?ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτική συνταγή!!! πανεύκολη και οικομική !!!
    Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!!!
    Μαρία Ταταλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γεια σας.εφτιαξα χθες το χαλβα πολυ νοστιμος αλλα δεν επηξε αρκετα μου εγινε σαν κρεμα..γιατι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλή μου.
      Μάλλον κατι δεν εκανες σωστά φτιάχνοντας τη συνταγή.Σίγουρα εβαλες τις σωστες ποσότητες υλικών και αφησες το σιμιγδάλι να φουσκώσει και να κανει φούσκες μέσα στην κατσαρόλα;;
      Για ξαναδοκίμασε το...
      Ο συγκεκριμένος χαλβάς "δεν υπάρχει"!!!
      Αν τον πετύχεις θα κολλήσεις...

      Καλή συνέχεια..
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα σας και καλή χρονιά. Τον έκανα κι εγώ σήμερα αλλά δεν έπηξε. Μήπως πήξει στο ψυγείο;

      Διαγραφή
  6. ΟΚ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!ΑΠΟ ΓΕΥΣΗ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΠΗΞΕ ΑΡΚΕΤΑ...ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας και απο μενα, εφτιαξα και εγω το χαλβα δυο φορεσ αλλα δεν επηξε εγινε σαν κρεμα προσεξα πολυ την δευτερη φορα και τα υλικα και την εκτελεση εβαλα τον χυμο απο δυο πορτοκαλια αλλα παλι εγινε χυλος. μεχρι τωρα οτι εκανα απο τη συνταγες σου ηταν τελειο μονο αυτος ο χαλβας δεν πετυχε.τι αλλο να κανω??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα σας. Μόλις έφτιαξα κι εγώ το χαλβά πορτοκαλιού. Εύκολος, γρήγορος, δεν πιτσιλάει όπως ο άλλος που τον καβουρδίζουμε πρώτα (τον λατρεύω κι εκείνον), εύγευστος σαν σιμιγδαλένια κρέμα πορτοκαλιού. Αντικατέστησα το ένα ποτήρι νερού με φυσικό χυμό πορτοκάλι και περίμενα αφού βγουν οι πρώτες φουσκάλες βρασμού, να βράσει λιγάκι ακόμη σε μέτρια φωτιά ώσπου να πήξει αρκετά στην κατσαρόλα, ώστε να είμαι σίγουρη για τη στερεοποίησή του όταν κρυώσει... Απλά τέλειος, ειδικά για όσους αγαπούν το πορτοκάλι. Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και θα πω οτι ειναι και αλλαδωτος που μπορει να θεωρηθει και το γλυκο της μεγαλης εβδομαδας!!!!υπεροχος,σευχαριστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω ερώτηση, όταν λέμε 3 πορτοκάλια τι εννοούμε γιατί εμένα ένα πορτοκάλι μπορεί να μου βγάλει κι ένα ποτήρι τη μια και την άλλη ούτε μισό. Είναι τέλειος! Εγώ βάζω είτε γλυκό κεράσι από πάνω είτε σιρόπι! Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η γυναίκα μου το έκανε με πολέντα γιατί έχει δυσανεξία στη γλουτένη,δεν έβαλε ινδοκάρυδο γιατί δεν είχε και έγινε υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σημερα το εφερε μια φιλη και το φαγαμε μετα απο ενα λουκουλειο γευμα.Πραγματικα με αφησε αφωνο.Ειμαι πολυ δυσκολος στα γλυκα.Τα τρωω αλλα δεν εντυπωσιαζομαι ευκολα.Δεν εχω λογια.Ειναι εξαιρετικο.Δροσιστικο και παιρνει ολες τις οσμες απο το φαγητο αφηνοντας σε με μια καταπληκτικη γευση στο στομα.Θα πειραματιστω και με αλλα φρουτα οπως μανταρινι λεμονι ακτινιδιο και γιατι οχι καρπουζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σήμερα είδα την συνταγή και την έφτιαξα.Πράγματι πολύ εύκολη και νόστιμη.Διαβάζοντας κάποια σχόλεια αποφάσησα να βάλω λιγότερο νερό κατα 100 gr.και καθώς είμαστε γλυκατζήδες 100gr. περισσότερη ζάχαρη έγινε φανταστική. Ευχαριστώ Αλεξάνρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι υπέροχος !!!!!! Ξετρελαθηκαν όλοι !! Δροσερός και ελαφρύς !!! Σας ευχαριστουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αλεξάνδρα, τέλειο το γλυκάκι σου!!! Ποιο είναι το χωριό που αναφέρεις, πρόκειται για κάποιο ταβερνάκι? Πες μας, να το επισκεφτούμε! Καλό Σ/Κ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λία μου δυστυχως το ταβερνακι αυτό εκλεισε εδω και 2-3 χρόνια...
      Κριμα που χανονται τέτοια μερη...δυστυχως ομως η ζωή εχει απρόοπτα!!!!
      Καλή σου μερα!!!!
      Α.

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα σας και καλες γιορτες!
    Μια ερώτηση: Θα μπορουσαμε αντι για νερο να βάλουμε γάλα για να βγει πιο κρεμωδης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπορείτε απλά θα γίνει πιο βαρύς και δεν ΘΑ είναι τόσο δροσιστικό όσο πριν !!!Καλή επιτυχία! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτόν τον χαλβά τον έφαγα για πρώτη φορά σε ένα υπέροχο ταβερνάκι στην Κέρκυρα.εννοειται πώς ζήτησα συνταγή και φυσικά μου την έδωσαν.με την πάροδο των χρόνων κάπου χάθηκε.και σήμερα.....τι μου θύμησες... Αύριο,αν και άρρωστη, θα την ξανά φτιάξω.σε ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...