Print Friendly and PDF

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

“Κολασμένος” κορμός με 3 υλικά!!!

Mε τέτοιο κορμό ποιος δε θα κολαστεί…

SV104713

Υλικά

200 γρ.κρέμα γάλακτος
400 γρ. Νουτέλα
1 1/2 πακέτο πτι-μπερ

προαιρετικά γάλα για το βρέξιμο των μπισκότων

Εκτέλεση
Χτυπάμε καλά την κρέμα γάλακτος,μέχρι να γίνει σαντιγί.

SV104664

SV104665

Ετοιμάζουμε τη Νουτέλα σε μπολ και αδειάζουμε
μέσα σε αυτό και τη χτυπημένη σαντιγί.
Ανακατεύουμε απαλά να ενωθούν.

SV104666

SV104667

Ρίχνουμε το μείγμα σαντιγί-Νουτέλα στα μπισκότα
που στο μεταξύ έχουμε σπάσει σε μπολ και ανακατεύουμε.
Αν θέλουμε,βρέχουμε προηγουμένως ελαφρά τα μπισκότα
με γάλα(εγώ δεν τα βρέχω,γιατί τα θέλουμε τραγανά).

SV104668

Αδειάζουμε το μείγμα σε φόρμα στρωμένη με
λαδόκολλα,σκεπάζουμε και βάζουμε στην
κατάψυξη να παγώσει και να στερεοποιηθεί.

SV104671

ΣΗΜ:Αν θέλουμε,προσθέτουμε στο μείγμα διάφορους ξηρούς καρπούς.

SV104688

Με το ίδιο μείγμα μπορούμε να φτιάξουμε υπέροχα τρουφάκια,αφού
αφήσουμε πρώτα το μείγμα να σφίξει καλά.

SV104673

Συνταγή από τη φίλη μου Χρύσα.

25 σχόλια:

  1. Σε 5' τον φτιάχνεις,σε 2' έχει εξαφανιστεί!!! Δεν έχω λόγια για τον κορμό αυτό...απλά τέλειος...

    (τη δεύτεςρη φορά που τον έφτιαξα ράντισα τα μπισκοτα και με λίγο κονιάκ μιας και αρέσει στο αγόρι μου...Εξίσου απολαυστικός μπορώ να πω...)

    Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειλικρινά είναι ΤΕΛΕΙΟΣ ο συγκεκριμένος κορμός!!!! Πανεύκολος και πεντανόστιμος!! Τον έχω κάνει άπειρες φορές και όλοι μένουν με το στόμα ανοιχτό! :) Παρεμπιπτόντως, όλοι μου ζητούν την συνταγή!! Τα συγχαρητήρια μου!!!!!

    Μαρία (Κύπρος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. aleksandra gia troyfakia mia aporia ta mpiskota ta bazoyme etsi h ta triboyme sto moylti?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στράτο μου καλή σου μέρα.
      Είναι καλύτερα να αλέσεις τα μπισκότα για να κάνεις τα τρουφάκια.

      Καλή επιτυχία και να μου πεις εντυπώσεις...

      Αλεξάνδρα :)

      Διαγραφή
  4. αλεξανδρα σε ευχαριστω μολισ ομογενοποιηθουν ολα καταψηξη η ψηγειο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στράτο,βάλ'τα στην κατάψυξη
      να σφίξουν καλά για να μπορέσεις να τα περάσεις από τη σοκολάτα.

      Μετά αφού σοκολατωθούν ψυγείο....

      Διαγραφή
  5. νοστιμο και πανευκολο συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φοβερός ο κορμός, τέλειος!!!! δεν κρατήθηκα και δοκίμασα πρίν παγώσει τελείως!!!! Συγχαρητήσια υπέροχη συνταγή και αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλεξάνδρα, Καλησπέρα!
    Θα μπορούσαμε για τη σαντιγί, από τη κρέμα γάλακτος, να χρησιμοποιήσουμε με πιο χαμηλά - λιπαρά , και αντι για νουτελα μια σπιτικη μερέντα... (Μ.Μ - Βόλος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα καλή μου φίλη.
      Κρέμα με χαμηλά λιπαρά ΟΧΙ δεν μπορεις να χρησιμοποιήσεις γιατί αυτές οι κρέμες όσο και να τις χτυπήσεις με το μίξερ δεν πήζουν !!!!!!!!!!!!!!!!!
      Σπιτική μερέντα, αν σας αρέσει και την προτιμάτε σαν γεύση ,ναι, γιατί όχικαι βέβαια μπορείς να βάλεις.

      Καλή επιτυχία αν το δοκιμάσεις,
      Α.

      Διαγραφή
  8. Alexandra σε ευχαριστώ πολύ για τη συνταγή σου. Από τη μέρα που την έχω διαβάσει δε ξέρω και εγώ πόσες φορές την έχω φτιάξει. Είναι υπέροχος ο κορμός και σκέφτομαι να βάλω διπλή δόση μερέντα. Ποια είναι η γνώμη σου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκιά μου:)
      Ζητάω συγνώμη για την καθυστεριμένη απάντηση:(

      Χαίρομαι ιδιαίτερα που σας άρεσε η συνταγή.


      Σχετικά τωρα με το να διπλασιάσεις τη μερέντα..τι να πω γούστα βέβαια είναι αυτά απλά εγώ δεν θα το εκανα.
      Αντε το πολύ να εβαζα 500 γρ. για να μπορέσει να υπάρχει η ισοροπία με τη σαντιγί!

      Αυτά από μένα..
      Καλή συνέχεια.
      Α.

      Διαγραφή
  9. μολις εφτιαξα τον κορμο!επιστρεφω μετα την δοκιμη με εντυπωσεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. απλα τελειος..........................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανεύκολο και τέλειο!!!! Τόχω κάνει και τούρτα γενεθλίων με γλάσο από πάνω και υπερπαραγωγή σχεδίων!!!! Βέβαια έγινε πολύ γλυκιά, αλλά δε πήγε χαμένη...Ευχαριστώ για την ωραία συνταγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγινε ο αγαπημενος μου κορμος τον εχω φτιαξει 3 φορες και τον τσακιζουμε...αλεξανδρα να σημειωσω οτι εγω εβαλα φυτικη σαντιγυ μορφατ και εγινε εξισου ωραιο....συγχαρητηρια λατρευω το blog σου!!! μαρια απο βολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. να ρωτησω κατι???? αντεχει έξω απο το ψυγειο? αν δηλαδη παγωσει μπορω να τον παρω μαζι μου για επιδορπιο μετα το πικνικ σε βουνο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλεξάνδρα μου
    Απίστευτη συνταγή!!! Τα παιδιά μου τρελάθηκαν. Έγλυφαν τα δάχτυλά τους.
    Λατρεύω το blog σου. Είσαι φοβερή!
    Σε ευχαριστούμε για τις υπέροχες συνταγές σου.
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπερα , αντι για κρεμα γαλακτος μπορω να βαλω φυτικη κρεμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλησπερα , αντι για κρεμα γαλακτος μπορω να βαλω φυτικη κρεμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ εύκολο και πολύ γευστικό....εμένα βέβαια με 1/2 πακέτο μπισκότα ήταν υπερ-αρκετό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Διαβασα τη συνταγη και ξετρελαθηκα! Για ποσα άτομα είναι η συγκεκριμένη δόση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. It is really choco-delicious!!!!Thank you for this amazing recipe!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλησπέρα, υπέροχο και εύκολο αλλά θα ήθελα να το δοκιμάσω με ζαχαρούχο γάλα έχεις να μου προτείνεις κάτι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...