Print Friendly and PDF

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Μπιρόψωμο

Επιτέλους η καλύτερη συνταγή για μπιρόψωμο!!!

SV100552

Υλικά 
500 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1 κουτάκι μπίρα (330 ml.)Amstel
1/2 κ.γ. αλάτι
1 κ.σ. λάδι
λίγο σουσάμι για το πασπάλισμα

Εκτέλεση
Βάζουμε το αλεύρι και το αλάτι σε λεκάνη και το περιχύνουμε
με την μπίρα σιγά-σιγά ανακατεύοντας,για να μη σβολιάσει.

SV100511

SV100513

Ζυμώνουμε μέχρι το μίγμα μας να γίνει μία ομοιογενής ζύμη.
Η ζύμη θα κολλάει.
Προσθέτουμε το λάδι και ζυμώνουμε λίγο ακόμη.
Η ζύμη παύει να κολλάει.

SV100515

Σκεπάζουμε τη ζύμη και αφήνουμε τουλάχιστον 30 λεπτά
να ξεκουραστεί.

SV100516

Πλάθουμε τη ζύμη σε ό,τι σχήμα θέλουμε και
τη βάζουμε σε αντικολλητικό ταψάκι.
Πασπαλίζουμε με λίγο σουσάμι.

SV100518

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς
για περίπου 50 λεπτά.
Αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε στη ζύμη λίγες ελιές
και να φτιάξετε ένα υπέροχο ελιόψωμο!!!

SV100533

17 σχόλια:

  1. Το έκανα χτές και έγινε καλό,αλλά μυρίζει έντονα η μπύρα!Άν το κάνω πάλι,θα βάλω άλλη μπύρα και λίγες ελιές ή κρεμμύδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εβαλες AMSTEL και σου μύριζε η μπίρα;

      Εγώ πάντα αυτήν χρησιμοποιώ σε ότι χρειάζεται
      μπίρα και δεν έχω κανένα πρόβλημα.

      Μήπως το δοκίμασες πολύ ζεστό;
      Συνήθως όλα τα παρασκευάσματα όταν είναι πολύ ζεστά έχουν τη μυρωδιά από κάποιο από τα υλικά τους(π.χ.αβγό).

      Τέλος πάντων..

      Ελπίζω να το ξαναδοκιμάσεις κάποια στιγμή και
      να σου γίνει όπως το θέλεις.
      Καλή συνέχεια από μένα..
      Φιλικά,
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  2. Γεια σας..Οι συνταγές σας είναι πολύ καλές...Συγχαρητήρια...
    θα ήθελα όμως να ρωτήσω το πακέτο αλεύρι που λέτε είναι για 1κ. αλεύρι ή για 500γρ.???...Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα.

    Τα περισσότερα πακέτα φαρίνας είναι των 500 γρ.
    και σε αυτά αναφέρωμαι,
    γι'αυτό και δεν γράφω τα γρ. .

    Θα το προσθέσω όμως αμέσως για να μην υπάρξει
    και στο μέλλον η ίδια απορία.

    Είναι ένα πολύ ωραίο ψωμάκι,κι αν το δοκιμάσεις,ελπίζω να σου αρέσει.

    Καλή συνέχεια.

    Φιλάκια πολλά,
    Αλεξάνδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για την άμεση απάντηση!!!!!....Να είστε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ'ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να διορθώσω κάτι που ίσως ήταν απορία για πολλούς ακόμη.

      Περιμένω τα νέα σου αν δοκιμάσεις τη συνταγή..
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  5. Αλεξάνδρα καλημέρα,
    Έκανα το μπιρόψωμό σου και ομολογώ ότι είναι πολύ καλό.
    Παρόλο που δεν χρησιμοποίησα μπίρα Amstel που προτείνεις αλλά μία που είχα στο ντουλάπι μου δεν μύριζε καθόλου και ήταν νοστιμάτατο με ύπεροχη τραγανή κόρα. Γί' άλλη μια φόρα εύγε.
    Σε φιλώ καλή σου μέρα!
    Σύντομα θα σου στείλω και μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χάρηκα Μαριάνθη μου που σου άρεσε!

      Είναι φοβερό ψωμάκι και κάνει και πολύ ωραία
      βάση για πίτσα ξέρεις ε;
      Δοκίμασε το καμιά φορά...αν τύχει...

      Πες μου ποια μπίρα έβαλες για να ξέρω,
      εγώ τρέμω να πάρω άλλη εκτος από Amstel
      όπότε θα μου ήταν πολύ χρήσιμο να ξέρω και
      κάποια ακόμη μάρκα που δεν αφήνει μυρωδιά
      μετά το ψήσιμο..

      Σε φιλώ και σου εύχομαι μια όμορφη μέρα!!!
      Αλέκα

      Διαγραφή
  6. Αλεξάνδρα μου χρησιμοποίησα heineken. Έγινε πολύ νόστιμο. Θα το δοκιμάσω και σαν βάση για πίτσα όπως προτείνεις και θα επανέλθω με εντυπώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εάν δεν έχεις αλεύρι που φουσκώνει τι βάζεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάζεις αλεύρι για όλες τις χρήσεις με baking powder.
      Σε κάθε 1 κούπα απλό αλεύρι προσθέτουμε 1κ.γ. baking!

      Κανόνισε λοιπόν ανάλογα με το αλεύρι της συνταγής που δίνεται εδώ.
      Καλή επιτυχία από μένα,
      Α.

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστω για την άμεση απάντηση!! Έχω ένα μικρουλι που κάθε βράδυ θέλει ζυμαρακι και έχω θέμα! Το χω λύσει με το blog σου αλλα δεν έχω πάντα τα υλικά και μένω μακριά απο κάποιο σούπερ μάρκετ. Έτσι πρέπει να κάνω με αυτα που έχω!! Αύριο γιορτάζει και έχει γενεθλεια ο αντρας μου. Ψάχνω ορεκτικα σου! Τα κυρίως τα χω!! Και πάλι ευχαριστω! Ελενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου.
      Να χαίρεσαι τον άντρα σου και το μικρούλι μάγειρα που έχεις για παρέα!!!
      Καλή επιτυχία στις ετοιμασίες σου!

      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  9. Έκανα τη συνταγή χθες και έμεινα με το στόμα...... γεμάτο.... Πρόσθεσα ελιές και ηλιόσπορους! Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλεξάνδρα απλά τέλειο!!!!!
    Είχα ξεμείνει Κυριακή μεσημέρι χωρίς ψωμί. Με έσωσες!!!! Να' σαι καλά!!!!!!
    Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητή Αλεξάνδρα, είμαι φανατική σου ακόλουθος, ότι έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα μ'έχει αποζημιώσει με το παραπάνω. Συγχαρητήρια έχω μόνο να σου δώσω. Έκανα μπουκίτσες το ψωμάκι σου, άλλα με μαιντανό και σκόρδο, άλλα με φέτα, άλλα με ρίγανη, πεντανόστιμα. Εκεί που τρελλαίνονται όλοι είναι στα γλυκά σου. Και να σκεφτείς ότι εγώ ανήκω στην κατηγορία αυτών που δεν τα δοκιμάζουν λόγω προβλήματος υγείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. το ψωμάκι γίνεται εξίσου ωραίο και με αλεύρι που φουσκώνει μόνο του ολικής. δοκιμάστε το, θα με θυμηθείτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...