Print Friendly and PDF

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Αλμυρά κριτσίνια με παπαρουνόσπορο και σουσάμι

Nηστήσιμα αλλά και…παντός καιρού,
σας ψήνουν να τα δοκιμάσετε…


Συνταγές..2

Υλικά
2/3 κούπας ελαιόλαδο
2/3 κούπας λευκό κρασί
2 κ.γ. αλάτι κοφτά (περίπου 8-9 γρ.)
1/2 φακελάκι baking powder(10 gr.)
450 gr. περίπου αλεύρι για το πασπάλισμα σουσάμι παπαρουνόσπορο


Εκτέλεση
Βάζουμε σε μπολ το λάδι και το κρασί.

DSCN6316

Προσθέτουμε το baking powder,

DSCN6317

το αλάτι,

DSCN6318

ανακατεύουμε λίγο

DSCN6319

και τέλος προσθέτουμε το αλεύρι σιγά σιγά ζυμώνοντας,μέχρι να πάρουμε
μια ζύμη μαλακιά που να μην κολλάει. Ανάλογα με το αλεύρι μας μπορεί
να χρειαστούμε περισσότερο ή λιγότερο από τα 450 γρ. που δίνω στα υλικά.

DSCN6320

Χωρίζουμε το ζυμάρι μας σε κομμάτια μεγάλα. Ανοίγουμε το κάθε κομμάτι
σε χοντρό φύλλο και το πασπαλίζουμε με σουσάμι.

DSCN6321

Με το πλαστράκι μας περνάμε πάνω από το σουσάμι,για να κολλήσει
καλά στη ζύμη.

DSCN6325

Γυρίζουμε το φύλλο μας από την άλλη πλευρά(να πάει κάτω η πλευρά
με το σουσάμι)και πασπαλίζουμε με τον παπαρουνόσπορο.
Πατάμε και πάλι με το πλαστράκι για να κολλήσει.

DSCN6322

Κόβουμε με το ροδάκι της πίτσας λωρίδες από το ζυμάρι και τις στρίβουμε
2-3 φορές.

DSCN6324

Αραδιάζουμε σε αντικολλητικό ταψί και ψήνουμε σε
προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς για περίπου μισή ώρα.

DSCN6326

Απολαύστε τα!!!

DSCN6327

4 σχόλια:

  1. Αλεξάνδρα μου καλησπέρα,
    μπορώ να αντικαταστήσω το αλεύρι της συνταγής αυτής με αλεύρι ολικής?? ή έστω μέρος του??
    αν όχι μπορώ να το κάνω σε κάποια άλλη από τις συνταγές σου για κριτσίνια?? ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλή μου.

      Η αλήθεια είναι ότι το αλεύρι ολικής δεν είναι από τ'αγαπημένα μου και δεν το πολύ χρησιμοποιώ.
      Σίγουρα μπορεις να αντικαταστήσεις και σ'αυτή αλλά και στις άλλες συνταγές αν όχι όλο το αλεύρι τουλάχιστον ενα μέρος του με ολικής δεν μπορώ όμως να σου πω τίποτα για το αποτέλεσμα γιατί δεν το εχω δοκιμάσει.
      Αν θες ρίξε μια ματιά σε αυτό που εχω δοκιμάσει και ξέρω ότι είναι πολύ καλό,με αλεύρι ολικής:

      http://magyreuontas.blogspot.gr/2012/07/blog-post_10.html

      Θα προσπαθήσω να βρω και συνταγή για κριτσίναι με όλικής και μόλις εχω κάτι καλό θα το αναρτήσω να είσαι σίγουρη.

      Για την ώρα φιλάκια πολλά
      και καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις,
      Α.

      Διαγραφή
  2. Αλεξανδρα μου ποσα κομματια βγαινουν περιπου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΑ, ΒΓΗΚΑΝ ΑΡΚΕΤΑ.ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΕΨΗΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΙΚΡΙΛΙΤΣΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΗ. ΘΑ ΤΑ ΕΛΕΓΑ ΠΑΝΤΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΑ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΣΟΥΣΑΜΙ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΑΜΥΓΔΑΛΑ ΚΟΠΑΝΙΣΜΕΝΑ ΙΣΩΣ ΕΦΤΑΙΓΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...