Print Friendly and PDF

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Κολοκυθοκεφτέδες

Θεϊκή απόλαυση!!!

SV102676



Υλικά
1 μεγάλο κολοκύθι τριμμένο στη χοντρή πλευρά του τρίφτη πολύ καλά στυμμένο
150 γρ.τριμμένο τυρί φέτα
λίγο άνιθο ψιλοκομμένο
1 ξερό κρεμμύδι τριμμένο και στυμμένο πολύ καλά
1 αβγό
3 κουταλιές της σούπας φρυγανιά
3-4 κουταλιές της σούπας αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
αλάτι,πιπέρι
λάδι για το τηγάνισμα


Εκτέλεση
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά( εκτός από το λάδι).
Προσέχουμε το αλάτι!

SV108528

Πλάθουμε κεφτεδάκια και τηγανίζουμε σε μπόλικο καυτό λάδι.

SV108529

SV108533

Όταν ψηθούν τα βγάζουμε σε πιατέλα στρωμένη με χαρτί κουζίνας
για να τραβήξει το παραπάνω λάδι.
Σερβίρουμε.

SV103671

7 σχόλια:

  1. Αλεξάνδρα μου τι να πω. Απλά πεντανόστιμοι. Τους έφτιαξα και δεν έμεινε ούτε ένας για δείγμα.
    Συνέχισε έτσι με τόσο ωραίες συνταγές.
    Σε ευχαριστούμε.
    Φιλικά.
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ήθελα αν ρωτήσω αν μπορώ να κάνω τους κολοκυθοκεφτέδες και πριν τους τηγανίσω να τους βάλω στην κατάψυξη για επόμενη φορά?
    Έχω πολλά κολοκύθια και είναι κρίμα να τα πετάξω...
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου καλημέρα.
      Νομίζω ότι δεν είναι καλή ιδέα!
      Δυστυχώς!!

      Αν θες τη γνώμη μου για να αξιοποιήσεις όσο περισσότερα κολοκυθάκια μπορείς,βάλ'τα σε νόστιμα κέικς
      (εχω συνταγές στη σελίδα μου αν κοιτάξεις)ψήστα και ρίξτα στην κατάψυξη για σίγουρα πράγματα!

      Αυτά από μένα,
      καλή συνέχεια,
      Α.

      Διαγραφή
  3. τελειοι ο γιος μου τους τσακισε και ο αντρς μου που δεν τρελαινετε για κολοκυθια μου ειπε και μπραβο.Δεν υπαρχεις
    Ελενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα πολύ χαίρομαι με όσα μου γράφεις.
      Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Φιλάκια,
      Α.

      Διαγραφή
  4. Εγιναν απιστευτα γευστικοι φουσκωτοι και αφρατοι,οπως παντα οι συνταγες σου ειναι εγγυημενες γιαττο και δεν φοβαμαι να τις δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οταν λες μεγάλο κολοκύθι τι εννοείς ;αν βάλω μικρά κολοκυθάκια πόσα να βάλω ;πες μου σε γραμμάρια αν σου ειναι εύκολο γιατι το μεγάλο δεν μπορώ να το προσδιορίσω !!ευχαριστω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...