Print Friendly and PDF

Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Κουραμπιέδες

Καλές γιορτές!!!


SV105917

Υλικά
500 γρ. βούτυρο (πρόβειο και αγελαδινό,μισό-μισό)
200 γρ.αμύγδαλα ολόκληρα με τη φλούδα,καβουρδισμένα
2 κροκάδια
20 γρ. ουίσκι
700 γρ. αλεύρι
100 γρ. άχνη

για το πασπάλισμα
500 γρ. άχνη

Εκτέλεση
Ζυγίζουμε όλα τα υλικά μας και τα βάζουμε σε ένα μπολ.

SV105878

Ζυμώνουνε το ζυμαράκι μας.

SV105881

Το απλώνουμε στον πάγκο μας και το πατάμε με το χέρι να ανοίξει σε
χοντρό φύλλο.

SV105882


Κόβουμε σε ό,τι σχήμα θέλουμε.Εγώ κόβω τους κουραμπιέδες για ευκολία
με τη βοήθεια ενός ποτηριού,σε μισοφέγγαρα.

SV105885

Αραδειάζουμε σε ταψί.

SV105888

Και μερικά αστεράκια…

SV105889


Ψήνουμε στους 180-200 βαθμούς C,με αντιστάσεις πάνω-κάτω, για
35-40 λεπτά.

SV105893


Αφήνουμε να κρυώσουν ελαφρώς οι κουραμπιέδες και τους περνάμε από την άχνη.

SV105930

Βγάζουμε σε πιατέλα.

SV105915

14 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΧΩΡΙΣ ΑΜΥΓΔΑΛΑ??ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένα πρόβλημα και να μην βάλεις αμύγδαλο!
      Γιατί όμως γίνονται φανταστική με το καβουρδισμένο αμυγδαλάκι!!!!

      Καλή επιτυχία σου εύχομαι και είμαι σίγουρη πως τετοιους εύκολους και πεντανόστιμους κουραμπίεδες δεν εχεις ξαναδοκίμάσει!!!!!!!!!!!!!

      Φιλάκια πολλά πολλά
      Α.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα,καλές γιορτές είμαστε πάλι εδώ γιατί ήρθε η ώρα να ξαναφτιάξουμε τα χριστουγεννιάτικα γλυκά μας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Κουραμπιέδες φτιάχνω πάρα πολλά χρόνια,συγκεκριμμένα τη συνταγή της μαμάς μου,αλλά πέρυσι σκέφτηκα να δοκιμάσω και τη αυτή τη συνταγή,Το ήταν καταπληκτικοί είναι λίγο.Ήταν σα να έφτιαχνα κουραμπιέδες για πρώτη φορά!!!!!!!!!Πραγματικά αξίζει να τη δοκιμάσετε αυτή τη συνταγή ακόμη και αν έχετε κάποια άλλη την οποία εμπιστεύεστε.Σας ολόψυχα καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλεξάνδρα μου, τους έφτιαξα σήμερα. Είναι θεικοί!!!! και συ Θεά!!!! Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τους έφτιαξα πέρσι και ήταν πολύ τέλειοι! Οπότε θα τους ξανακάνω και φέτος. Απλά αναρωτιέμαι μπορώ να μην βάλω τους κρόκους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλά Χριστούγεννα από μένα.

      Αγάπη μου αυτό που με ρωτάς δεν το εχω δοκιμάσει
      και δεν μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά.
      Θέλω να πιστεύω όμως ότι και οι κρόκοι παίζουν το ρόλο τους
      στο τελικό αποτέλεσμα όπως κάθε υλικό που μπαίνει σε μια παρασκευή..

      Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις...
      Α.

      Διαγραφή
  5. γεια σου αλεξάνδρα.Σ ευχαρστούμε πολύ για τις συνταγές σου...έχω φτιάξει αρκετές και όλες μ εχουν βγάλει ασπροπόσωπη!! Προχθές έφτιαξα τα μελομακάρονά σου κ κοντεύουν να τελειώσουν.Αύριο λέω να φτιάξω τους κουραμπιέδες κ έχω την εξής απορία.Δεν χρειάζεται να χτυπήσουμε το βουτυρο με τη ζάχαρη μέχρι ν αφρατέψει? Λιώνουμε καθόλου το βούτυρο ή δεν χρειάζεται ,παρά μόνο να είναι σε θερμοκρασία δωματίου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bera moy den xreiazetai na kaneiw tipota perissotero apo ayta poy leei h syntag;h!
      Oyte livneiw oyte xtypaw oyte TIPOTA!!
      Apla pragmata!
      ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!
      Α.

      Διαγραφή
  6. ΤΕ ΛΕΙ Α!!!! Μπράβο Αλεξάνδρα μου!! Εγιναν όπως ακριβώς μ αρέσουν...αφράτα κ τραγανά...κ χωρίς κόπο!! Κατοχυρώθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα,
    η συνταγή είναι ΦΟΒΕΡΗ, την έκανα πέρυσι αλλά δεν θυμάμαι πόσα εκατοστά πάχος πρέπει να είναι η ζύμη πριν την κόψουμε σε κομμάτια.

    ευχαριστώ,
    Σύλβια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπορώ να βάλω οποιαδήποτε μαργαρίνη η βιταμ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλεξάνδρα μου, τι να σου πω, οι κουραμπιεδες σου απλά "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ"!!! Η παρασκευή τους λίγο πιο χρονοβόρα από το να πας στο ζαχαροπλαστείο να τους αγορασεις, και η γεύση τους, αχ η γεύση τους... και η υφή τους.... Βάζεις τον κουραμπιέ στο στόμα σου και γίνεται ένα με τον ουρανίσκο σου!!!!
    Δεν έχω τίποτε άλλο να πω, παρά μόνο R E S P EC T!!!!!

    ΚΑΛΈΣ ΓΙΟΡΤΈΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλεξάνδρα μου, τι να σου πω, οι κουραμπιεδες σου απλά "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ"!!! Η παρασκευή τους λίγο πιο χρονοβόρα από το να πας στο ζαχαροπλαστείο να τους αγορασεις, και η γεύση τους, αχ η γεύση τους... και η υφή τους.... Βάζεις τον κουραμπιέ στο στόμα σου και γίνεται ένα με τον ουρανίσκο σου!!!!
    Δεν έχω τίποτε άλλο να πω, παρά μόνο R E S P EC T!!!!!

    ΚΑΛΈΣ ΓΙΟΡΤΈΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αλεξάνδρα μου, οι κουραμπιεδες σου απλά Δ Ε Ν Υ Π Α Ρ Χ Ο Υ Ν!!!
    Η παρασκευή τους λίγο πιο χρονοβόρα από το να πας στο ζαχαροπλαστείο να τους αγορασεις.
    Η γεύση τους, αχ αυτή η γεύση τους...., η υφή τους... Βάζεις τον κουραμπιέ στο στόμα σου και γίνεται ΈΝΑ με τον ουρανίσκο σου!!!!!!
    Τι να πω, πραγματικά RESPECT!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...