Print Friendly and PDF

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Κουλουράκια με μέλι

Μελώσαμε!!!

Συνταγές..1
        
Υλικά
1/2 κούπας μαργαρίνη
1/2 κούπας μέλι
1 μεγάλο αβγό
1-2  βανίλιες
1 3/4 κούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1/3 κ.γ. baking powder
1/2 κ.γ. σόδα
1/2 κ.γ. αλάτι
1 κούπα ψηφίδες σοκολάτας
1/4 κούπας καρύδια χοντροαλεσμένα


Εκτέλεση
Χτυπάμε μαργαρίνη και μέλι να αφρατέψουν.

DSC_0277

DSC_0280

Προσθέτουμε το αβγό και τη βανίλια και αναμειγνύουμε
καλά.

DSC_0282

DSC_0284

Κοσκινίζουμε αλεύρι,baking,σόδα και αλάτι σε μπολ.

DSC_0286

Τα προσθέτουμε στο πρώτο μείγμα και χτυπάμε.
Προσθέτουμε τις ψηφίδες και τα καρύδια.
Ανακατεύουμε.

DSC_0287

Βάζουμε το μείγμα στο ψυγείο για 1 ώρα.
Με τη βοήθεια ενός μικρού κουταλιού βγάζουμε κουταλιές ζύμης σε ταψί.

DSC_0289

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου για
10-12 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν ελαφρά τριγύρω οι άκρες.

DSC_0334

Βγάζουμε σε σχάρα να κρυώσουν.
Διατηρούνται εξαιρετικά κλεισμένα σε κουτί μπισκότων.

DSC_0333

6 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ.ΠΜΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΑ ΑΝΤΙ ΚΑΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΛΑΣΩ ΑΝΤΙ ΚΟΥΠ ΑΤ?ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟ ΚΕΙΚ ΜΕ ΜΕΡΕΝΤΑ.Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΠΡΩΤΗ.ΕΙΠΕ ΩΛΑΙΟ ΜΑΜΑ.ΕΙΝΑΙ 4 ΧΡΟΝΩΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου,Κατερινάκι.

      Είμαι σίγουρη ότι όλη η Σαλαμίνα θα μιλάει για τις μαγειρικές σου ικανότητες.
      Τι ακούραστο κορίτσι είσαι εσύ!!!!!!!!!!

      Λοιπόν τα μπισκοτάκια μπορεις να τα κάνεις με φουντούκια(οι αγαπημένοι μου ξηροί καρποί!)αντι καρύδια,το άλλο που ρωτάς δεν το κατάλαβα...
      Δεν θέλουν κουπ πατ Κατερίνα μου με το κουταλάκι τα βάζεις στο ταψί.

      Μήπως δεν κατάλαβα σωστά την ερώτηση σου;
      Αν είναι ξαναγράψε μου...
      Φιλάκια για την ώρα..
      Α.

      Διαγραφή
  2. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ
    ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΑ 2 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΩ
    ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΤΕΛΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δενεχω λόγια! !!υπεροχη συνταγη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκπληκτικά μπισκότα !!! Τα έφτιαξα χθες, για να πάρει το παιδί μου στο σχολείο, δεν παίζει να εχει μείνει ουτε ψίχουλο μέχρι αυριο, όποτε θα τα φτιάξω και αυριο. Εν τω μεταξύ ειναι και πανεύκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκπληκτικά μπισκότα !!! Τα έφτιαξα χθες για να πάρει το παιδί μου σχολείο και παίζει να μην μείνει ουτε ψίχουλο μέχρι αυριο, όποτε θα τα ξαναφτιάξω και αυριο. Εν τω μεταξύ ειναι πανεύκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...