Print Friendly and PDF

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Γαλακτομπούρεκο 2

Αν όχι το καλύτερο,σίγουρα ένα από τα καλύτερα
γαλακτομπούρεκα που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα!!!


Συνταγές..5

Υλικά
για την κρέμα
1 1/2 λίτρο γάλα φρέσκο
150 γρ. σιμιγδάλι ψιλό
3 αβγά
2 βανίλιες
350 γρ. ζάχαρη

για το σιρόπι
1/2 κιλό ζάχαρη
3/4 κούπας νερό
1 κουταλιά σούπας γλυκόζη
1/4 του λεμονιού ολόκληρο
1 βανίλια
1 πακέτο φύλλο κρούστας Βηρυτού
150 γρ. βούτυρο γάλακτος



Εκτέλεση
Βάζουμε όλα τα υλικά για την κρέμα εκτός της βανίλιας
στην κατσαρόλα,ανάβουμε το μάτι στη δυνατή ένταση
και ανακατεύουμε με σύρμα μέχρι να πήξει η κρέμα.
Κατεβάζουμε από το μάτι και ρίχνουμε τις βανίλιες.

DSCN4484

Λιώνουμε το βούτυρο και βουτυρώνουμε ένα ταψάκι
30x40 εκ.Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς.

DSCN4482

Στρώνουμε τα μισά φύλλα βουτυρώνοντάς τα ένα-ένα,
αφήνοντας όσο περισσεύει να πέφτει έξω από το ταψί.

DSCN4483

Ρίχνουμε την κρέμα, διπλώνουμε τα φύλλα που περισσεύουν
και σκεπάζουμε με τα υπόλοιπα.

DSCN4485


DSCN4486

Αν μας έχει περισσέψει βούτυρο,το ρίχνουμε από πάνω.

DSCN4487

Χαράζουμε τα φύλλα,προσέχοντας να μη φτάσουμε μέχρι
την κρέμα και ραντίζουμε με λίγο νερό.

DSCN4488

Βάζουμε το ταψί στο φούρνο,κατεβάζουμε στους 150
βαθμούς και ψήνουμε για περίπου 1 1/2 ώρα.
Προς το τέλος του ψησίματος ετοιμάζουμε το σιρόπι.
Βάζουμε όλα τα υλικά,εκτός της βανίλιας στην κατσαρόλα
και ανάβουμε το μάτι στη δυνατή ένταση. Μόλις το σιρόπι
αρχίζει να κοχλάζει,μετράμε 4 λεπτά και το κατεβάζουμε
αμέσως από τη φωτιά.Ρίχνουμε τη βανίλια.

DSCN4480

Μόλις βγει το γαλακτομπούρεκο από το φούρνο,ρίχνουμε
το καυτό σιρόπι.

DSCN4491

ΣΗΜ:Τόσο το σιρόπι όσο και το γλυκό πρέπει να είναι οπωσδήποτε καυτά.
Αν τυχόν το σιρόπι μέχρι να βγει το γλυκό έχει κρυώσει,λίγο πριν βγάλουμε
το ταψί από το φούρνο το βάζουμε να πάρει μια βράση,ίσα ίσα να κοχλάσει.


DSCN4511

Η συνταγή είναι της φίλης SISSIB και την ευχαριστώ πολύ που
είχε την ευγενική καλοσύνη να μου επιτρέψει να την ανεβάσω,ξέροντας
πόσο πολύ την αγάπησα από την πρώτη στιγμή που τη δοκίμασα!!!

9 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΛΕΙΨΕΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,Χρόνια Πολλά
      και σ'εσένα καλή μου φίλη.

      Χαίρομαι τόσο πολύ που ξαναβρεθήκαμε:)))

      Ξέρω ότι είναι ακόμη πάρα πολύ αυτοί που με ψάχνουν,όμως δυστυχώς δεν έχω κάποιο τρόπο να τους ενημερώσω.

      Μακάρι να μπορούσα να κάνω κάτι γι'αυτό!!!!

      Σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη χρονιά!!!
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  2. φαινεται πολυ ωραιο αλλα με προβληματιζει λιγο το σιροπι..δεν ειναι λιγο το νερο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αλεξανδρα μου να σε ρωτησω' το σιροπι που ειναι καυτο δεν μαραινει τα φυλλα? παραμενουν τραγανα? δεν εχω ξανακανει γαλακτομπουρεκο και το φοβαμαι λιγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου,καλή σου μέρα.

      Αυτό το γαλακτομπούρεκο είναι απλά ΘΕΙΚΟ!!!
      Ακολούθησε τις οδηγίες και μη φοβάσαι τίποτα πίστεψε με!!!

      Περιμένω τα νέα σου...
      Α.

      Υ.Γ. κι εγώ θα το φτιάξω πάλι σήμερα για τη μητέρα μου που είναι το αγαπημένο της!!!

      Διαγραφή
    2. σημερα βρηκα πάλι χρόνο να χαζέψω στο νοστιμοτατο μπλογκ σου!

      τελικα το γαλακτομπουρεκο εγινε τελειο! και δεν σε λυγωνε καθόλου δυστυχως! και λεω δυστυχως γιατι το φαγαμε μεσα σε 2 μερες!!! κι ερχεται και καλοκαιρι!!!....χαχα
      πολλα φιλια!

      Διαγραφή
    3. Ευγενία μου καλησπέρα.
      Πολύ χαίρομαι που σας άρεσε η συνταγή μου!!!
      Όσο γι'αυτή που μου έστειλες θα δοκιμαστεί με την πρώτη ευκαιρία.

      ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από καρδιάς ,για την αγάπη σας!!!!
      Καλό απόγευμα,
      Α.

      Διαγραφή
  4. Καλές Γιορτές Αλεξάνδρα :) Έχω φτιάξει πολλές από τις συνταγές σου αλλά σήμερα θα σου πω ευχαριστώ για αυτό το γαλακτομπούρεκο. Το έφτιαξα για τα Χριστούγεννα και δεν μπορώ να σου περιγράψω την επιτυχία που είχε! Με βοήθησες να βγω ασπροπρόσωπη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλεξανδρα μου Καλησπερα!
    θα ηθελα να ρωτησω, αντι για σιμιγδαλι τι μπορς να βαλω? θα ηθελα μια κρεμα απλη οχι με σιμιγδαλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...