Print Friendly and PDF

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Τυρόψωμο “παιχνίδι”

Ευχαριστώ πολύ τη φίλη sirilo που μου επέτρεψε να ανεβάσω από εδώ τη συνταγή της για τυρόψωμο.
Ξέρει πόσο πολύ έχω αγαπήσει αυτή τη συνταγή από τότε που την ανακάλυψα !
Ευχαριστώ πολύ και πάλι καλή μου φίλη!!!!
SV108352

Υλικά
1 κιλό ζύμη ψωμιού από το φούρνο ή σπιτική
250 γρ. βιτάμ
1/2 κιλού τυρί φέτα

Εκτέλεση
Κόβουμε το βιτάμ σε κομματάκια και το βάζουμε σε διάφορα σημεία διάσπαρτα μέσα στη ζύμη.Προσθέτουμε τη φέτα.
Ζυμώνουμε καλά όλα τα υλικά να ενωθούν όσο γίνεται μεταξύ τους.
Δίνουμε στο ζυμάρι μας ό,τι σχήμα θέλουμε!

SV108311

Εγώ φτιάχνω ένα χοντρό μπαστούνι και κόβο κομμάτια με το μαχαίρι
.
SV108312

Πατάω το κάθε κομμάτι με τα χέρια μου να ανοίξει σε χοντρή πίτα.
Βάζουμε σε ταψί και αφήνουμε 20-30 λεπτά να φουσκώσουν.

SV108314

Ψήνουμε στους 180 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο μέχρι να ροδίσουν.

SV108348

2 σχόλια:

  1. Ωραιότερο τυρόψωμο δεν έχω ξαναματαφάει!! σε μερικά πασπάλισα σκόνη σκόρδο και ρίγανη εξαφανίστηκαν!!! Ευχαριστούμε το sirillaki μας για τη συνταγούλα και εσένα που την ανέβασες με τις τόσο όμορφες φώτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΨΩΣΙΜΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...